Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

A bűvös hetes

2011.03.01. 21:00 - csikilany

Címkék: hónap baba

Itt vagyok, itt vagyok, csak hát vártam a 29-ét, aztán most eszméltem rá, hogy én már elmúltam 7 hónapos, pedig nem is volt 29-e! Valaki csúnyán megtréfált...

Most igyekszem bepótolni a lemaradásomat!

Múltkor meséltem, hogy a csúnya manók eltűnőfélben voltak. Hát sajnos visszajöttek ahogy belelendültünk a hozzátáplálásba, és csúnya napjaink meg éjszakáink voltak a 7. hónap elején. Főleg a répa kóstolása után! De az almával se voltam jóban. Így tartottunk pár nap szünetet, aztán elölről kezdtünk mindent. Leveket kaptam, és sok sok őszibarackot és sütőtököt, mert azokkal jóban volt a pocim.

Nem mondanám, hogy minden simán ment már, mert megkínlódtunk rendesen, de már nem volt megállás... Sok volt az álmatlan éjszaka, anyáék sehogy nem tudták megfejteni mi lehetett az oka, hogy néha 20 percenként is ébredtem.

Amúgy megeszek mindent amit adnak nekem, még ha az első falatnál fintorgok is, de remegve várom a többit :o) És szeretek mókázni, aminek persze anya megint nem örül, mert megnehezítem a dolgát rendesen. És minden falat után jó megszimatolni és megkóstolni az előkét is, illetve a kezem, amivel aztán jól összekenek mindent ha anya le nem nyalja gyorsan. De így legalább neki is jut egy kicsi. Úgyis látom a szemein, hogy mennyire kívánja. Mondja is mindig, hogy milyen finom.

Mozgásban továbbra is viszem a prímet, kösse fel mindenki a gatyáját, mert nehéz engem beérni!

Kúszni-mászni már az előző hónapban is tudtam, de csak hátrafele.

02.02-án már előre kúsztam anya után illetve tárgyak után

02.03-án felültem, s azóta is egyre ügyesebben ülök. El is engedem anyáék kezét, önállóan szeretnék megűlni! A hónap közepén már úgy is felültem, hogy anya lenyomta a két lábam, én meg hasizomból felültem:

Készülök a torna érettségire ;o) A hónap végére pedig már vígan elüldögélek mindenféle támasz nélkül, így szabad mindkét kezem!

02.20-án két térdre álltam, és anya kezét fogva fel is álltam egy pillanatra, azóta is gyakorlom naponta többször, bár mindig csak egy-egy pillanatra sikerült. De utolsó napokon már nagyon ügyesen ment! Mostmár mindenbe belekapaszkodok, és próbálom felhúzni magam. Amikor sikerül, nagyokat sikongatok örömömben :o) Igaz, hogy már éppen elmúltam 7 hónapos, de a kiságyban is felhúztam már magam, és örömtáncot lejtettem 03.07-én :o)

A sok mozgásban persze többször bevágom a fejem mindenhová rámolas közben. De aztán tanulok is belőle, és már nem engedem el a támaszom egyszerre mindkét kezemmel, hanem egyikkel kapaszkodok, másikkal keresem a következő támaszpontot. Na de erre is rá kellett jönnöm...

A hónap végére már elhagytam a nagyszoba nem létező küszöbét! Mostmár azon leszek, hogy felfedezzem a lakás többi részét is.

Kedvenc játékaim a vizes palack, anya telefonja, a papírok, a címkék, anya haja, és a hangfal. Szeretek az asztal polcáról mindent lerámolni, és ebben az a legjobb, hogy valahogy minden visszakerül, hogy aztán megint rámolhassak :o)

Néha ennél több újságot is hagynak ott nekem szerencsére...

Szeretem anya albumait is a TV szekrény polcán, a hónap végére már sikerült is egyet-kettőt leszerelni onnan, legközelebb majd meg is kóstolom a benne levő fotókat!

Szeretek még mindent ledobálni a földre a hintából, hogy aztán anya visszaadja, hogy ismét ledobhassam :o) Először rá kellett jönnöm, hogy hogy is tudom ledobni, de mostmár profi vagyok benne! Itt még tanultam (persze csak arra vártam hogy anya megnyomja a stop gombot, és máris ledobtam :o)): 

A sok mozgás után estére néha már úgy kifáradok, hogy a vacsora második felét, a fincsi tejberizs pépet már félálomban eszem... Így zajlik nálunk egy álometetés:

Éééés, közhírré tétetik, hogy végre egyre több szőke hajszál bújik elő a fejemen! Mégse maradok kopasz szerencsére :o) Vajon nekem is olyan sok szép hajam lesz, mint anyának?

Az alvás nem igazán ment viszont... Egész hónapban nem tudtam aludni nappal itthon a kiságyban, csak pörögtem anya bánatára, pedig kitartóan több mint egy órát is próbálkozott minden alkalommal, de nekem érdekesebb volt a felülés, hempergőzés, stb. mintsem az alvás. Aztán márc. 1.én megkönyörültem rajta és 5 perc alatt bealudtam. Azóta is megcsináltam néhányszor. Mostmár sok féle mozgást kigyakoroltam, de akkor még annyira érdekesek voltak, hogy alvás helyett is gyakoroltam.

Gondolom mostanra már feltűnt, hogy pörgős kiscsaj vagyok, dehát az voltam már anya pocijában is, és születésem óta folyton. Az alvást és nyugton levést meghagyom a lusta gyerekeknek :o)

Ezek után nem csoda, hogy már betöltöttem a 6 hónapot, és már a 7. hónap első napjait tapostam (illetve másztam), amikor végre sikerült megduplázni a születési súlyomat. Dehát ennyi mozgással nem lehet elhízni szerencsére :o)

Csüccs:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

02.03-án

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

02.10-én

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

03.01-én, a 7.-8. hó küszöbén - így vártam anyát, amikor felébredtem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

fürcsi - nem is tudom régen miért tiltakoztam annyira... mostmár azért tiltakozok ha kivesznek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


móka és kacagás :o)

 

 

 

 

 

 

 

 


nagy falat volt :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 


mekkora lába van apának...!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


most megvagy!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

rámolnék, de rajta kaptak...


Áll a baba áll:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

02.22-én -vigyázat, pár nap és állni fogok!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

02.23-án

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

02.26-án

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

03.01-én, a 7.-8. hó küszöbén

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mosoly

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr512636294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása