Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Bepasiztam

2011.02.22. 13:07 - csikilany

Címkék: vendégek

Anyáék egy szép vasárnap betettek a kocsiba, és elvittek két szép legényhez látogatóba, majd hazajöttünk egy macival.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Következő hétvégén meg anya munkatársai látogattak meg Ricsikével. Kicsit félős volt, de én nem adtam fel a barátkozást, sikerült megszelidíteni őt, kicsit megnyalogattuk, megszimatoltuk es megsimogattuk egymást, össze-össze dörgölőztünk. Néha szünetet is kapott a legényke, aztán folytattuk a menetet a ringben. Persze nekem könnyű volt, ismerős terepen voltam, de ő meg már állni is tud! Nem baj, mire én is 8 hónapos leszek, majd én is előrukkolok vele :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr322665234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása