Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

24 hónap

2018.03.08. 16:27 - csikilany

Címkék: hónap Dani

A beszéd nagyon megy, mindenféle szavakat mondok már! Nem is csoda, hiszen két éves lettem a hónap végén :o)

Egyik kedvencem: jekíccs - segíts

És megjelentek a két szavas "mondatok" is:

anya gyeje

nészd anya

teccsék anya

jekíccs anya

ott a Ettej

ájé inni / ájé aama stb (kérek inni, kérek almát, stb)

Összefirkáltam a kezem, odamentem anyához, megmutattam neki, és boldogan mondtam, hogy "szép" :o)

Az éneklés is nagyon megy továbbra is, egyre több szöveg jön a dudorászás mellé. Elalvás előtt is sokat énekelgetek.

Egyedül öltözködök (zokni, nadrág, cipő), egyedül vetkőzök (kabát, sapka, cipő), egyre több mindent akarok egyedül csinálni

A kulcs nagy kincs, nagyon szeretném megszerezni (kocsi kulcs, kapu kulcs, garázs kulcs, ház kulcs, bármilyen kulcs) és használni is! Néha anya megengedi, hogy próbálkozzak a ki és bezárással :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr4113090490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása