Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Én is szeretem a szüleim

2010.06.18. 18:06 - csikilany

Címkék: pocak

Tegnap este én is megszeretgettem a szüleim :o)

Anyu a kanapén feküdt, én meg szokás szerint mozgolódtam, mert ugye sosem férek a bőrömben. Ő megsimogatott, majd rajta hagyta a kezét a pocakján. Gondoltam egyet s visszasimogattam :o) Jól meglepődött :o) Hívta gyorsan aput is, mutatta, hogy "ott dudorodik ki, nézd csak", apu is kitapintott, majd ő is rátette a kezét anyu hasára, és őt is megsimogattam :o) Tetszett nekik :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr252092093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása