Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

20 hónap

2017.09.21. 22:36 - csikilany

Címkék: hónap Dani

Rettentő nagy csibész lettem, folyton csak a rosszaságon töröm a fejem és csak azzal játszanék, amivel nem szabad.

A játék már semennyire sem érdekel, csak minden más, amivel nem kellene matatnom. De ha egyszer anyáék is azokkal matatnak... A nagy székeket is fel tudom már állítani, és odatolom mindenhova ahova nem kellene, pl a tűzhelyhez is, és hiába visz el onnan anya milliószor, én millió egyedjére is odamegyek. A sütő is nagy kedvencem, de oda még szék se kell. Bekapcsolom, össze-vissza tekergetem. A mikrót is szeretem, de azt már kezdtem megúnni. Apa szerszámait is nagyon szeretem, ha nyílik a szekrény, én futok és rámolok. A garázsban is szeretek rámolni, ha nyílik az ajtó, futok. 

Locsolni is nagyon szeretek, néha anyát is lelocsolom. S bár az elején mindenfelé elszaladgáltam a kapu elől amikor már megúntam a locsolást és átadtam anyának, egy ideje egész ügyes lettem, és csak néha akarok elfutni vagy az útra kifutni. Közben nézem a kocsikat, motorokat, bicikliket. Aztán pár alkalom után át akartam venni teljesen a locsolást, ott és annyit, ahol és amennyit én akarok, anya nem érhet hozzá a slaghoz, ha hozzáér vagy odébbtesz, kiverem a balhét. Néhány ilyen hisztizős locsolás után sajnos befejezte anya velem a locsolást :o( De öntöző kannával is nagyon szeretek locsolni, a tartály csapját megnyitom, folyik mindenhová a víz, de nem baj, csak rajta ne kapjanak (persze mégis mindig rajtakpanak). Ha anya megtölti az öntözőmet, nyögdécselve cipelem, kilocsolom és egy pillanat alatt már vissza is értem vele újabb töltésre.

Szeretem a madárkákat, mindig lesem őket, s ha meglátok egyet, lelkesen sikoltozok.

Szeretem a csiklandozást. Már én is szoktam csinálni, és mondom is, hogy "csikcsik".

Mondom, hogy "baba" a babára :o)

Kukkú, csipcsip, nyi-a-a-a, nyáu és ijájó (miáu) hangutánzókat is mondogatom, de a hónap második felében már azt is mondtam, hogy "tétta" (tészta), és persze mi mást, mint, hogy "ciciii" (követeltem anyától, amint beléptünk az ajtón).

Ha a lányok vagy anyáék vicces hangot adnak ki, sokszor utánozom őket.

Érdekelnek a lányok cuccai (csatok, hajpántok, ékszerek, ruhák), és mindenben megyek utánuk, utánozom őket.

Éjjel jól alszok általában, de reggel korán kelek (6-7 között, de van hogy még előbb), aztán cicin szundizok még picikéket ha úgy van. Nappal 1,5-2 órát alszok, de van, hogy többet is. Elalvás előtt bármilyen fáradt vagyok, sokáig pörgök az ágyban.

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr7712587411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása