Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

29. hét

2010.05.18. 17:06 - csikilany

Címkék: hét terhesség pocak csík

Üdv a 29. betöltött hétről (sőt lassan, már 30)! Ismét itthon vagyunk Csíkban.

Ezúttal anya hasa még nem görcsölt be, de most nagyon vigyáznak, hazafele is megszakítással jöttünk, anya egy baratnőjééknél aludtunk Kolozsvár mellett, megnéztük az új házukat, és a már 1 éves kis Péter aranyos mosolyát.

Csütörtökön értünk haza, a péntek pedig nagy nap volt, anya 10 év után ismét iskolapadba ült az akkori osztálytársaival és osztályfőnökével. Engem ismét megcsodált mindenki, és még két másik pocak is volt az osztályban, sőt még pár az évfolyamon. Mozgalmas nap volt, komoly és mókás programokkal, este pedig nagyot buliztunk. Anyu csak finoman, én viszont annál inkább :) Jó nagy zene-bona volt és sok sok ember beszélgetett. Néhány ismerős hangot is hallottam, de sok sok újat is. Anyu padtársáéktól kaptam cuki ruhácskákat, már alig várja, hogy rám adhassa őket :)

Ma ismét uncsitesós találkozás volt, Tamást hétvégére várják, nagy az izgalom. Vajon meglátjuk még őt mielőtt visszamegyünk?

Közben anyu szülinapját is ünnepeltük, fincsi tortát kapok minden nap :) Kapott sok gyöngyvirágot, gyönyörködik bennük és szagolgatja őket :)

Na és hogyan fejlődök én? Már a múlt hétről tudjuk, hogy nagyon iparkodtam a növekedésben, így már sokkal inkább hasonlítok egy pelenka-reklámbeli babához, mint egy ráncos öregemberhez. A nagykönyvek szerint most 1,2 - 1,3 kg vagyok, dehát én már múlt héten lepipáltam ezt a súlyt az 1350 grammommal, így ettől már csak több lehetek. Hosszom állítólag 37-38 cm körül van. Az agyam már olyan ügyesen kifejlődött, hogy már vezérli a kezdetleges légzést és a testhőmérséklet szabályozását. Csak a csuklást is tudná már vezérelni, mert az egyre többször előjön, mostmár nem csak naponta, hanem már naponta 2-3x is, és ezt nagyon nem szeretem. Ha el kezdek mozgolódni, néha abbamarad, de az sem mindig segít :(

A csontvelő már vörösvérsejteket termel. És már napi fél litert pisilek! A látásom is egyre jobb. Valakik azt mondják, hogy már az árnyékokat és a külvilág alakzatainak körvonalait is látom! Szóval ne higyje azt senki rólam, hogy én még mit sem sejtek rólatok!! :)

Abban viszont tévednek az okosok, hogy szerintük már le kellene lustulnom, mozgásaim egyre lassabbak kellene legyenek, és egyre többet kellene aludjak. Hát én még azért sem. Maradok továbbra is az örökmozgó kishercegnő, nekem ez így tetszik, és anyut meg aput is jól elszórakoztatom a cigánykerekezéssel, és esti pocakhullámoztatással. Jó nekem még ez a fészkelődés, ők csak ne mondják meg nekem, hogy mit is kéne csinálnom! :)

És akkor néhány fotó az eheti eseményekről is:

10 éves érettségi találkozó:

A mosolygós hátsó sarok :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anyut köszöntötte a család

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Egykori padtársak...


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egykori élettársak

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pocakok bő egy hónapos különbséggel


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Így buliztak 10 éve a banketten...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És az én mókás szüleim...
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szülinap:

Anya itt már 28 éve és úgy 1 órája bömbölt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hozzájuk érkezem :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
És már megint az én mókás szüleim...

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr92013239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása