Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

15. hét

2010.02.04. 13:53 - csikilany

Címkék: hét terhesség pocak

Hahó világ! Ismét jelentkezem!

Már beléptünk a 15. hétbe, és tudjátok mi a fura? Mintha valami hangokat hallanék... Remélem nem bolondultam meg... Még olyan fiatal vagyok! Olyan, mintha valami másik világból akarnának velem kapcsolatba lépni. Kissé megszeppentem...

Először azt hittem a szomszédban is van valaki, és bömbölteti a zenét, mert a basszus dobogását hallom, elég rendszeres, de fura, hogy mindig szól... Aztán néha, mintha dörmögő medve állna az ajtóm előtt, ki sem merek kukucskálni! Na de kiderült, hogy a basszus, az anyu szívének dobogása, a dörmögő medve meg anyu gyomrának korgása :o) Csak azt nem tudom, hogy mik azok a hangok, amik a másik világból jönnek... Két hangot egyre inkább meg tudok különböztetni a többitől, azokat többet hallani. Lehet ők lesznek anyu és apu?? Hahóóó, van ott valaki? Anyu ha hallasz, beszélj hozzám! Hahóóóó! Nem hallja :o( Na hát ezt még ki kell derítenem... Csak nem az UFO-k akarnak pont velem kommunikálni... Ahh, túl sokat képzelődöm. Olyan sok szabadidőm van, hogy már erre is ráérek... Szörnyű! El kell foglalnom magam. Megyek mozgok kicsit, a sport úgyis egészséges! És ebben már olyan jó vagyok :o)

Azért előtte még muszáj elújságolnom, hogy már a hajam is kezd nőni, illetve még csak a hajhagymáim sejtjei aktiválódnak. Remélem szép frizurám lesz! ;o)

A méreteim is egyre szebbek, elvileg a teljes hosszom már 13.5 cm, az ülőmagasságom pedig 11 cm, és már 100 gr-ot nyomok!

A héten találkoztunk egy nénivel, aki megmért minket, és azt mondta anyunak, hogy 2 kg-t híztunk eddig (hát ebből már én is nyomok kemény 5%-ot, hurrá! na meg itt van ez a medence, és a ház többi tartozéka). A vérnyomása is magasabb a szokásosnál, bár még mindig a normális értéken belül vagyunk. De azért anyu meglepődött, még sosem mértek neki 110 fölötti értéket. Hogy milyen befolyásos ember vagyok én... Ez tetszik nagyon :o) Aminek viszont nem annyira örültem, hogy ismét háborgattak. Valami ketyerével akarta a néni megmutatni a szívhangomat anyunak, de én igyekeztem a köldökzsinor mögé bújni, de mikor már azt hittem, hogy sikerült kijátszani őket, mégis elcsíptek. Na nem baj, legalább anyunak volt egy jó napja.

Na megyek is mozogni. Aztán majd ha újra hallom a hangokat, megpróbálom dekódolni a házonkívüliek üzenetét... Majd jelentkezem, hogy mire jutottam!

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr641729166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása