Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

A nagy utazás

2017.11.22. 20:44 - csikilany

Címkék: kirándulás nyaralás

Június közepén egy este bepattantunk a kocsiba, és elindultunk Stockholm felé Bibiékhez.

Két hetes utazás volt, néhány pihenővel, városnézéssel, alvással.

1. állomásunk Hamburg volt (jún.17 este indulás Budapest - jún.18 du érkezés Hamburg) - Út közben egy tankolás alkalmával véletlenszerűen Grimmában pihentünk egy kis sétával. Hamburgban 2 éjszakát aludtunk, közötte egy kiadós városnézés volt.

2. állomásunk a célunk, Stockholm volt, ahol többet időztünk (jún. 20 de. indulás Hamburg - jún. 21 éjjel érkezés Stockholm). Hamburgból végigmentünk a dán szigeteken, a hídakon keltünk át.

3. állomásunk már Stockholmból hazafelé volt, Dániában (jún. 28 este indulás Stockholm - jún. 29 este érkezés Maribo). Mariboban aludtunk 1 éjszakát, előtte napközben több helyen megálltunk szétnézni (tengerpartokon, váraknál és Koppenhágában). Dániában esős, szeles időt kaptunk sajnos, így kevesebbet láttunk, mint szerettünk volna.

4. és egyben utolsó állomásunk Drezda volt (jún. 30 reggel indulás Maribo - jún. 30 este érkezés Drezda). Ezúttal komppal mentünk át Dániából Németországba (Gedser-Rostock vonalon). Drezdában is egy éjszakát és egy szűk napot töltöttünk városnézéssel, majd hazafelé az Elba völgyén megnéztük még a Königstein várat is. Innen este indultunk haza Budapestre.

Képek és videók itt :)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.