Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

18 hónap

2017.07.12. 23:42 - csikilany

Címkék: hónap Dani

Kiderült, hogy tudok puszit adni :o)

Egyik este amikor búcsúztunk a lányoktól és anya dobott még egy puszit nekik mielőtt kimentünk volna a szobájukból, én is dobtam egy puszit nekik. Pár napra rá pedig odaszaladtam hozzájuk és adtam nekik én is néhány cuppanós puszit. Azóta sokat puszilkodok, igaz sokszor úgy adom, hogy az arcomat teszem az arcukhoz és a levegőbe cuppantok, de szoktam néha az arcukra is cuppantani. Anyának is szoktam csak úgy derült égből puszit adni, amikor a kezében vagyok :o)

A kutyáknak már régóta visszaugatok, de mostanában már többféle képpen is tudok ugatni, és nagyon hitelesen utánozom a kis és nagy kutyák ugatását, de már morogni is szoktam más állatoknak is vagy ha egy kocsi megy el ("mmmm"). De még kakukkolni is tudok, amióta Mica folyton a kakukkos éneket énekelgeti. Szoktam néha ezt-azt tologatni (mint a kocsikat), és akkor is közben berregek vagy hümmögök mellé (egyik nap például az etetőszékben egy kis kenyér darabkával kocsiztam így).

Sokat dalolászok: Kicsi kutya tarka ("Koki koki kóki"), Mókuska, mókuska, felmászott a fára, Egyszer egy királyfi mit gondolt magában, Hadd el te kicsike, mit csináltál az este, "Iáiáóóó", stb.

Első szavak: (Anya: "Gyere, készülünk és megyünk a lányokért, jó?" Én: "Jó." És utána a kocsiban is végig mondogattam, hogy jó, jó, jó, jó.), kuta (mutattam egy ház udvarára, és mondtam, hogy "kuta" - mindig szoktam lesni a kutyákat), hahó (így szoktam anyát is szólítgatni ha felmegy az emeletre), hia (szia), anyíííí, anyíííí, anyííí - kiabáltam anya után egyik délután, amikor beszaladt valamiért a házba.

Ha valamit kérek, akkor azt kiabálom türelmetlenül, hogy "eíííí".

Alvás és altatás terén kitört a forradalom! Anya megelégelte a sok kínlódást és megmakacsolta magát. Amíg itt volt Vera mama, ő felvitt, betett a kiságyba, én pedig általában simán elaludtam. Anyával persze nagyon nem. De sajnos nagyon megmakacsolta magát, és néhány kiadós ordítozós alkalom után kénytelen voltam beadni neki a derekam. Persze továbbra se akarok lefeküdni, rendezek egy rövidebb ordítós műsort, de anya csak fekszik a nagy ágyon, mint aki már alszik, így kb fél perc után feladom, lefekszek és elalszom (kivéve, amikor inkább játszok fél órán át a textil pelussal vagy fejvédővel). Aztán sajnos az éjszakai millió egy ébredesemet és cicin alvásomat is nagyon megelégelte, apával szövetkeztek ellenem, vagyis apa kelt hozzám, és mivel tőle nem kapok cicit, így hát kénytelen voltam visszafeküdni és tovább aludni. Pár éjszaka után már alszok 5ig is egyhuzamban, de néha olyan is megesik, hogy 7ig, fél 8ig alszom ébredés nélkül!

A nappali szopikhoz azért még nagyon nagyon ragaszkodok, és ebből nem fogok még engedni! Én is bekeményítettem!

Semmiből nem maradhatok ki, mindenhol ott vagyok, ahol a lányok vannak, és mindent csinálok utánuk.

Szeretek takarítgatni: gyakran porszívózok, tologatom a seprűt vagy a felmosót, aztán ha megúntam, nyomom anya kezébe, hogy folytassa, és törölgetni is szeretek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr9112451953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása