Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Deltai nyaralás

2015.08.17. 22:34 - csikilany

Címkék: nyaralás Eszter Viki

Idén a Duna Deltában lévő Szentgyörgyön nyaraltunk, ahol a Szentgyörgy ág a Fekete tengerbe ömlik.

A nyaralás közepén kicsit elromlott az idő, erős szél érkezett, ami aztán már nem is állt odébb, így az utolsó napokon úszás helyett a hullámokba ugráltunk. Az utolsó délutánra már Eszter is leküzdötte a hullámoktól való félelmét (addig mindig fel kellett venni és bevinni a mélyebb vízbe), és megadta magát. Még éppen időben :o)

Kompoztunk, hajóztunk, csónakáztunk, pancsoltunk, homokoztunk, napoztunk és halat hallal ettünk ebédre és vacsorára :o)

Íme egy kis ízelítő:

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.