Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

6 hónap

2014.07.08. 15:45 - csikilany

Címkék: hónap Eszter

És eljött a félév is!A legnagyobb újdonság talán, hogy micával sokat kacarászok. Nagyon vidám leszek, amikor meglátom őt az oviban, mindig megörülök neki, s amikor bohóckodik nekem, sokat nevetgélek. Amikor otthon van, csak őt figyelem.

Félek az idegenektől - Csíkban treníroztak, akkor kicsit javult a helyzet, de az első napokat végigüvöltöttem, s nem hogy nem tudott senki a karjába venni, de még csak rám se nézhettek, mert rögtön ordításba kezdtem.

Ebben a hónapban tartottuk a keresztelőt Csíkban, Húsvét napján Isten gyermeke lettem. 

A hónap végefelé már kezdtem egyre jobb viszonyban lenni a babakocsival.

Erősen fogzok -ez megmutatkozik a nyáltermelődésben is, a rágcsálásban is, a nyűgösségben is, de még az éjszakai alvásban is, és sajnos székrekedést is okoz, így végül mégsem kostoltatott velem semmit anya 6 hós koromig. Aznap kezdtük egy kiskanál almalével

Még mindig nem fordulok hátról hasra.És még mindig szórakoztatni kell hason fekvésben.

Amit sokat csinálok a számmal: "pfffff" - és közben tolom ki a nyálamat a számból és nagyokat vigyorgok hozzá :o)

A fülemmel is sokat játszok, megtaláltam azt is.

És szeretem a markomat kinyitogatni és összecsukogatni.

A baba könyveket pedig nagy szakértelemmel, szépen lapozom.

 

Képek és videók később.

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr966113156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása