Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

4 hónap

2014.04.28. 14:15 - csikilany

Címkék: hónap Eszter

Eltelt a 4. hónap is, én meg csak növök, növök, és ügyesedek :o)

A kezeimet mostmár jól kitanulmányoztam, s elkezdtem a lábaimat vizsgálgatni, amikor a látókörömbe tévednek. Na meg anya kezét is szeretem nézegetni. Megfogom, elveszem tőle, és minden szögből megnézegetem

Textil pelust is jól vizsgálgattam, s amikor elérem, oda is húzom gyorsan a számhoz, hogy csócsálhassam.

Mindent megfogok, s magamhoz húzok, nézegetem, tanulmányozom.

Háton fekve jobbra-balra forgolódok, hason fekvésből pedig gyakran ellököm magam egyik karommal, és felborulok.

Szeretem amikor anya megpuszilja a pocakomat, lábaimat.

Ha kedvesen odaszólnak hozzám amikor a hintában ülök, vagy a játszószőnyegen fekszek, és magamban játszok, nagy mosollyal hálálom meg.

A hónap végen belém bújt a kisördög, s jó nagy hisztiket rendezek a babakocsiban, többször is ki kell vegyenek, s amikor visszatesznek, folytatom az ordítást, de olyan kegyetlenul, mintha valami nagy kínzásban lenne részem. Eddig is csak alvásidőben babakocsiztam, de mostmár még jobban leszűkült ez az idő, s az elalvás is nehezen megy, mert már nem nyugszok meg, ha kiérunk a levegőre. Így hát ordítok ezerrel, anya meg ringatva tolja a babakocsit és susog nekem, és ki-kivesz egy-egy körre, s közben persze mindenki minket néz :S

Ugyanez van altatásnál is, van, hogy el sem tudok aludni, ki kell hozzanak a szobából. Pedig igazán nagyon fáradt vagyok már, de nagy erővel tiltakozok. Hm... kezdek egyre jobban a nővéremre ütni... :S

Méretek 4 hónaposan: 5960 gr, 64 cm

A hónap fotói:

4ho_mosoly.jpg

4ho_babakocsi.jpg

4ho_mosoly_montazs.jpg

4ho_mosoly_montazs2.jpg

 

4ho_Vera_mama2_1.jpg

4ho_Vera_mama1.jpg

4ho_Vera_mama2.jpg

4ho_hason1.jpg

4ho_hason2.jpg

4ho_manduca.jpg

A legjobb hely

4ho_Bibi.jpg

Életem első előadásának egyik főszereplőjével :o)

4ho_tesoszeretet.jpg

Tesó szeretet...

4ho_tesok.jpg

4ho_anyaval.jpg

4ho_hason3.jpg

Én már Anna Petivel indítok :o)

4ho_apa_teso.jpg

4ho_csorgos.jpg

Videók:

   

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr635811933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása