Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Új frizura

2013.10.21. 22:22 - csikilany

Címkék: Viki

Anya már régóta gondolkodik.. Merje vagy ne merje...

Sokat vártuk, hogy végre kinőjjön, s aztán azt is hogy megnőjjön. Szép szőke (bár mostanában egyre sötétedő) göndör haj, de kellene erősíteni, dúsítani...

Már nekem is elmondta, hogy ki kellene vágjunk belőle, én meg bíztattam őt, nosza rajta. Így esett, hogy egy vasárnapi hajmosás után anya ollót vett a kezébe. Eredetileg nem akart ilyen sokat vágni, de én persze folyton izgek-mozgok... Íme az eredmény:

Ilyen volt:

furtos.jpg



Ilyen lett:

39ho_frizura01.jpg

Mosás, vágás, szárítás után

És másnap, egy picikét visszagöndörödve:

39ho_frizura02.jpg39ho_frizura03.jpg39ho_frizura04.jpg

39ho_frizura05.jpg



Nekem tetszik! :o) Büszkélkedek is vele mindenkinek :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr495591507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása