Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Meglátogattak Dávidkáék

2013.10.12. 23:43 - csikilany

Címkék: dávid Viki

Itt voltak Dávidkáék egy augusztusi hétvégén.

Volt rengeteg móka és sok rivalizálás. Jókat játszottunk, de ha nem úgy viselkedett, ahogy én szerettem volna, akkor dühösen kiabáltam, hogy "nem vagyok a barátod!" és "buta vagy!".

Aztán vasárnap délután hazamentek... Este vacsora közben ezzel törtem meg a csendet: "jajjj, már csak Reni keresztanyuék hiányoznak..." Aztán anyáék beszélték, hogy milyen jó volt találkozni velük, s reméljük majd jönnek mielőbb újra. Erre meg ezt reagáltam: "Reni keresztanyu jöjjön, Robi keresztapu jöjjön, Botika jöjjön, Dávidka maradjon otthon." Aztán fürdés után, amikor anya törölgetett, belebújtam a nyakába, s nagy szomorkodva mondtam: "Jajjj, már csak Dávidka hiányzik nekem. Itt volt egész nap, mennyit játszottunk, s most hazament... :o(("

Fotók itt

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr625510753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása