Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

35 hónap

2013.07.22. 22:14 - csikilany

Címkék: hónap Viki

Megjött a nyár, és jövünk-megyünk, de közben már rég betöltöttem a 35 hónapot, sőt mindjárt 3 éves leszek :o)

Vikiszájak a 35. hónapból:

Kézmosás után megtöröltem a kezem, s közben ezt a megjegyzést tettem anyának:
"Anya! De megnőtt a pocakod!" - én
"Igen, mert ott van a kistesód." - anya
"A kistesóm is akkora már, mint a pocakod?" - aztán adtam egy nagy puszit és egy ölelést neki.

Este fektetéskor lefektettem a babát magam mellé a párnára: "Jó. És akkor a baba érzi az álmát."

Kértem apát, hogy emeljen fel, hogy én nyithassam ki a kóddal az ajtót, és hívjam meg a liftet. Aztán kértem, hogy "Emeljél fel mégegyszer, hogy a liftben is meg tudjam nyomni a felső hangot."

Mutattam apának az ujjamat: "Addig piszkáltam, hogy most fáj. Ennyi!" És az "ennyi"-nél rácsaptam a térdemre.

Almát készültünk enni anyával: "Én gombócba kérem!!" mondtam anyának izgatottan, mielott feldarabolta volna.

Apa mérgesített. Elvette a párnámat (Edi nénjének van egy kék díszpárnája, amit kisajátítottam, és amikor ott vagyok, mindig az enyém a párna, már rajta is aludtam múltkor). Én meg jól megmondtam neki, hogy "Most buta vagy, csúnyán viselkedsz! Nem szeretem, hogy elveszed az én párnámat! Ez nem volt jó ötlet!" És csiklandozott is apa, én meg kértem, hogy hagyja abba, de ő nem hagyta abba. Aztán rászóltam, hogy "Elegem van belőled!"

A babámmal játszottam. Közben csacsogtam rendesen. Egyszer csak néztem a babát, s mondtam neki: "Most mit csináljak veled kicsim?" (ez nagyon Éva nénis volt :o)) Aztán vittem pisilni, kakilni, kezet mosni, kimostam a bilit is utána. Jól megdícsértem, s anyáéknak is elújságoltam, hogy "Ma nem pisilt be a baba, s nem is kakilt be, úgyhogy kap túrórudit meg csokit, mert nagyon ügyes volt! És cumi nélkül tud aludni, és pelus nélkül is, úgyhogy kap túrórudit meg csokit." Hát én csak fagyit meg ágynemút kaptam anyáéktól amikor elhagytam a cumit... Bezzeg a babának milyen jól megy... :o)

Anya jött értem a bölcsibe. Elküldött pisilni öltözés előtt. Nagyon nagyon meleg volt. Én a wc-n ülve dörzsöltem a szemeim, s a homlokom, és közben mondtam, hogy "basszus... basszus...". Anya nem reagált. Megismételtem: "basszus... basszus..." Most se reagált. Aztán nagy vidáman elmeséltem, hogy "ma Laurával mondtuk, hogy pisi-kaki :DDD". Na, erre tudtam, hogy reagálni fog!! :o) Mostanában mindig ezzel jövök, és nagyokat kacagok közben. Anyáéknak azt mondtam, hogy Dominiktól tanultam el.

Egyik nap elmeséltem anyának (s aztán mindenki másnak is), hogy amikor én pici baba voltam, felrepültem/felmásztam a fa ágára, és lelökött onnan engem a madárka, és nagyon sírtam.

Volt egy ballábbal kelős napom, sokat estem, sok helyen sérültem. Este mikor x.edik alkalommal estem el, anya mondta, hogy "Na, törd össze magadat!". Hú de mérges lettem rá!! Nagy dühösen mondtam neki, hogy "Nem!! Nem töröm össze magamat!!" Hát hogy kérhetett ilyet tőlem???

Néha, főleg játszótéren, szoktam kiabálni, hogy kistesóm lesz, és a kistesóm ott van anya pocakjában, meg hasonlókat. Így kiabálom ki szó szerint, hogy kistesót várunk :o) És akkor fog megszületni a tesóm, "amikor ősz lesz, és jön a hideg!"

"mozog" helyett "mozgik", és más hasonló ragozások.

Fotók:

35ho_pogi.jpg



Pogácsa sütés Csöre mamával

35ho_fules.jpg



Fülfájós itthoni napok (Így júniusban megvolt az első fülkürthurutom is egy kötőhártyagyulladással indulva)

35ho_doki.jpg



A doktornő ebédel (miután meggyógyította a babáit)

35ho_kutyas.jpg



Kutyasétáltatás

35ho_beteg.jpg



A beteg

35ho_csalad.jpg



Harcsa család by Viki (balról jobbra: anya, mica, apa)

35ho_anyas_rajz.jpg



Anya, szivecske, firka

35ho_apaval.jpg



Apával bohóckodunk - szeretek így belecsimpaszkodni a lábába :o)

35ho_apaval2.jpg



Juhhúúúú :o)

35ho_ballagos.jpg



Elballagtunk a bölcsiből... Jön a VAKÁCIÓ!!!

Videók:

Cicázás Szigetváron - a Cirmos cicát énekeltem el neki eredetileg, de a kamerának már csak a Nyuszi ül a fűben lett...

És így készül a fejecske :o)

Előkerült a régen nagyon szeretett Boribon mesekönyvem, gondoltam elolvasom Bibi nénjének alvás előtt :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr235358145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása