Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Hugi vagyok!

2013.06.15. 15:10 - csikilany

Címkék: pocak uh tesó

Csütörtökön megvizsgáltak engem, én meg a nővéremmel ellentétben nagyon ügyesen mutattam minden oldalamat, a dokibácsi nagyon meg is dicsért :o) Szófogadó kislánynak készülök!

Hát ilyen vagyok 19 hét + 1 naposan:

BPD (fej átmérője): 45 mm
HC (fej körfogata): 161 mm
AC (has körfogata): 140 mm
FL (combcsont hossza): 30 mm
HUM (felkarcsont hossza): 28 mm

Becsült magzati súly: 285 gr

20 hetesen pedig anya 60.5 kg  (+ 2 kg), haskörfogata pedig 89 cm (első mérés).

Szembol.png



Szemből

Oldalrol.png



Oldalról

Orr_szaj.png



Orrom és szám lentről

Kezek.png

Arc.png



Jött velünk a nővérem is. Persze ő nem igazán velem volt elfoglalva, hanem hogy a dokibácsi mindenhol kenje szét anya hasán a zselét, ott is, meg még ott is, hogy anya hogy tartsa a karját, tegye odébb a fejét, aztán a papírt igazgatta anya alatt, majd az ágyat is alaposan megvizsgálta. Néha felpillantott a kijelzőre, meglesett azért engem is, egyszer szólt is, hogy "ott az arca!", de neki nem én voltam a fő attrakció. Na de majd ha kibújok!! Akkor tuti nem fog rólam leszállni... Akkor majd örülnék, ha néha nem velem foglalkozna... :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr75361196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása