Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Különös Szilveszter

2013.01.26. 15:33 - csikilany

Címkék: ünnep Viki

Megvolt az első Szilveszteri bulim!

Ceglédre mentünk apa barátaihoz, ahol szép nagy társaság gyűlt össze. Voltak pici gyerekek, nagyobb gyerekek, és felnőttek. Volt eszem-iszom, játék, zongora, hinta, tüzijáték, és sok sok szaladgálás. Aztán 11kor az apraja elment aludni.

A tűzijátékért nem voltam oda, a hangjától annyira megijedtem, hogy be kellett menjünk anyával, s először még az ablakból sem akartam nézni. Aztán mégis rávett anya, s tetszett is nagyon, szépeket visongtam örömömben. De az éjféli tűzijátékokra bizony felébredtem, s mivel anya nem volt sehol, nagyon megijedtem. Torkomszakadtából üvöltve sírtam, s mire anya beért, reszkettem, mint a nyárfalevél. Gloria szerencsére így se ébredt fel (egy szobában aludtunk), jó kis alvókája van :o)

A tűzijáték hangját leszámítva jó volt a buli. Reggel viszont negyed 8kor ébresztő volt, s Gloriával nem sokáig maradtunk meg a kis szobában a lépcsőket járva fel-alá.

Volt zenebona...

29ho_Szilveszter1.jpg



... hinta...

29ho_Szilveszter2.jpg



... móka...

29ho_Szilveszter3_1.jpg

29ho_Szilveszter4.jpg

29ho_Szilveszter5.jpg



... és játék!

29ho_Szilveszter6.jpg



Anya és apa az új év küszöbén

29ho_Szilveszter7.jpg



Volt csillagszóró is...

29ho_Szilveszter8.jpg



... és Anna Peti is!

29ho_Szilveszter9.jpg



Beszálltam a nagyok bulijába is

29ho_Szilveszter10.jpg



Zümmm

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr435014003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása