Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Csobbanás

2012.08.23. 14:35 - csikilany

Címkék: kirándulás Viki

Kihasználtuk a hosszú hétvégét és a jó időt, és megnéztük milyen a Szelidi tó.

Szombaton sátrat vertünk. Ahogy anyáék felállították, egy kötelező pisilés után be is költöztem, de alig fújták fel a matracot, én mégis megjelöltem a helyem, biztos ami biztos alapon, mert nem tűnt túl tágasnak az a sátor. Nem örült senki, és többször nem is fordult elő baleset, de akkor muszáj volt!

A sátrat aztán vasárnap le is bontottuk, és beköltöztünk egy faházba, mert éjjel a környéken sok volt a buli és az ittas hangoskodó, akik miatt csak perceket aludtunk. Én mindig felriadtam a hangokra, anyáékat kerestem, forgolódtam mindenfele, aludtam a sátor minden szegletében, mindenféle pozicióban, még apa lábai között is, anya meg folyton kergetett a takaróval.

De a kempingezés tetszett, sokat ismerkedtünk, találtam barátokat is, Bencét egészen megkedveltem, jó volt a hangulat, és a faházban is jót aludtunk, igaz vasárnap sokan haza is mentek.

De persze a tó tetszett a legjobban! Amint kiértünk a strandra, én azon nyomban mentem volna a vízbe, de mindig csak várni kellett, hogy lepakoljunk, levetkőzzünk, bekenjük magunkat, felhúzzuk a karúszókat, és így tovább, én meg közben számtalanszor elindultam a víz felé. Mikor végre bejutottam, jókat lubickoltam, és úsztam a mély vízben, lebegtem, mutogattam a lábaimat, és igyekeztem kiinni a tavat, amikor meg elfáradtam, várat építettem és romboltam a parton.

25ho_szelidi1.jpg



Építkezés

25ho_szelidi2.jpg



Szia apa!

25ho_szelidi3.jpg



Nyamm, de fincsi volt! Meg is ettem mind!

25ho_szelidi4.jpg



Egyedűű!!

25ho_szelidi5.jpg



Itt alukáltam, s tetszett nagyon :o)

És így pancsoltam:

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr464726806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása