Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Vonatok

2012.06.09. 22:35 - csikilany

Címkék: kirándulás baba

Bár még nem utaztam vonaton, de azért megnéztem párat, sőt mozdonyban is voltam, meg hajtányon is ültem, és kisvasúton is :o)

Mindezt a vasúttörténeti parkban, ahova apa munkahelye szervezett családi napot.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Játszunk?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Volt ott mindenféle finomság, én is kóstolgattam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Keleti Pályaudvarnál várakozok a vonatomra

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elöl ül a masiniszta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Apa elvitt minket egy körre :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Még pacit is láttunk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez egy régi erdélyi vonat volt, de most nem vitt el minket Vera mamáékhoz...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kukucs

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A bűvész bácsinak én tudtam egyedül minden kérdésére azt válaszolni, hogy "répa" (na jó, anya azért súgott)...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


... így én nyertem el a lufikutyát!! :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vigyori :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Juhúúúú, vonatozunk!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És alagútban is voltunk!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Meg hídon!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Megérkeztünk :o(

 

 

 

 

 

 

 

 


Sok szép mozdony is volt!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ábel segített motiválni, hogy mielőbb a kocsihoz érjünk, mert már nagyon későre járt és én fáradt voltam...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Bálint is elkísért :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr364575957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása