Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Hurrá, vidámság

2012.05.16. 13:51 - csikilany

Címkék: baba

Jelentem, kedden délután végetért a hiszti és amint a nap kisütött pár másodpercre a felhők mögül, a mosoly is visszatért az én pofimra! Reméljük sokáig a vendégünk marad!

Ma már csupa móka, kacagás, vidámság és éneklés a napunk (kopp kopp kopp), dehát anya nagyon ezt kérte tőlem szülinapjára, én meg nem bírtam neki ellenállni :o) Cserébe kaptam tőle két kocka fincsi csokit (így mostmár a "túdódi" (túrórudi) "héja" után, amit sokáig anya gondosan "lehámozott" nekem, bevezettük a csokit is) , amit reggel adtunk át neki apával. Bevallom elég nehezen engedtem el a kezemből :o) Kapott még mellé egy "Bódog cüjinapot, anya" köszöntést is és puszikat :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr494516446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása