Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Az etetőszék és a mondókám

2011.04.14. 14:13 - csikilany

Címkék: baba

Kaptam egy etetőszéket! Anya és apa azt mondta, mostmár elég nagy vagyok, eszek is szépen, a hordozót meghagyjuk a kocsiba, és mostantól etetőszékben kapom a kaját :o)

Nagy küzdelmek árán vateráztak is egy szépet. Megérkezett. Kipróbáltuk, felavattuk. Csodákat tett! Megtanította nekem az apa és papa szavakat is (de sok mást is pár perc alatt), így a mamák és anya után apa és a papák is örülhetnek! Azóta is lelkesen szövegelek...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval ő lenne a bűvös masina - bár nem ő etet, hanem ugyanúgy anyáék...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anya reggelijének "morzsái"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hű, de elfáradtam...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Maszat moszat :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És végre kiszabadultam!

 

Duma duma... anya meg csak lapul, hogy fel tudja venni :o)

"Engem vigyél kertbe!"

 "mama", "táj táj", "papa"

Ebből már anyáék se nagyon tudtak semmit kivenni... De azért tetszett nekik :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr472825637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása