Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Kereszttesóm lett

2011.03.28. 16:42 - csikilany

Címkék: dávid keresztelő

Az úgy volt, hogy március 5-én beültünk a kocsiba, és elautóztunk Vajdaságba keresztszüleimhez. Végre megismertük Dávidkát, és meg is kereszteltettük. Így lettünk mi kereszttesók :o)

Kiderült, hogy ő pont az én ellentétem, kb. annyit alszik, mint amennyit én ébren vagyok, pedig már ő sem újszülött! Alig találkoztam vele, mert mire megkajáltam, ő már megint ment vissza aludni, mire meg felkelt, én már fürödtem, vacsiztam, és lefeküdtem. Vasárnap pedig túl nagy volt a pezsgés és sűrű a program. Sebaj, nő még egy kicsit, aztán jól megcibáljuk egymás fülét ;o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


a ceremóniát is végigaludta az ünnepelt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kereszttesók

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
"keresztcsalád"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

komák

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kovácsék

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
anyával

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

apával

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

lufi kóstolás

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
keresztanyu csikiz :o)

És egy apás móka:

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr432785587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása