Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

1, 2, 3, 4, 5

2011.01.10. 17:43 - csikilany

Címkék: hónap baba

Nagymama harisnyát köt. Meg sok mást is szerencsére, de most az a lényeg, hogy még tavaly év végén 5 hónapos lettem.

Csúnya manók még mindig vannak, de már nem is reménykedtünk, hogy békén hagynak...

Mi is történt ebben a hónapban...

Megszerettem a hason levést. Rengeteget forgolódtam, és egyre többet voltam hason. A hónap elején sikerült először végre odahúzni magamhoz a közelben levő játékaimat hasonfekvésben.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán úgy el kezdtem forgolódni, hogy mindig lefordulok a szőnyegről. Lassan jó lesz pakolni!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egyszer elaludtam a hintában magamtól amíg anyu a konyhában tett-vett. Nem mondom, hogy rögtön ment, de valahogy sikerült. Sajnos ezt azóta sem sikerült megismételnem (este azért gyakran el tudok aludni magamtól).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Megvolt az első láz is. Dec. 9-én megkaptam az utolsó kötelező oltást, és bár eddig nem volt probléma vele, most búcsúzóul belázasodtam. Du. még semmi baj nem volt, de este a fürdetésnél rám tört hirtelen a vacogás. Anya gyorsan megmelengetett és kaptam lázcsillapító kúpot, aztán ezzel el is illant a láz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A lábamat annyira megszerettem, hogy amikor csak tehetem azt kóstolgatom. Anya mindig könyörög, hogy adjam oda neki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Egyik kedvenc játékom a szimatolás lett. Amit anya arcával kezdtem, hogy mindig beleszippantottam az arcába, és tetszett, hogy nem kapok rendesen levegőt, azt már mindennel játszom ami a kezem ügyébe akad. Tetszik nagyon. Közben trappolok nagyokat a két lábammal, hogy az alsó szomszéd is tudja, hogy vihancolok :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Megrágok mindent, mert olyan jól esik az ínyemnek, főleg jobb oldalt, oda tolok mindent! Nem tudom miért viszket úgy... anya valami fogakról beszél, de még nem értem.

A hónap végére már négykézlábra is álltam, egyre többször megismételve. Haladni is tudok, hátrafele még csak, de végre el tudok mozdulni. Ezzel meg a forgással sok helyre eljutok már :o) Aztán néha ugrok, mint a kisbéka!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Már a nevetéssel sem spórolok, es csiklandóssá is váltam. Gonosz anya jól kihasználja... de majd adok neki csak kicsit nőjjek még!!

Ismerkedtem ételek és italok illatával, de a sütőtököt és almát meg is kóstoltam. Furcsa élmény volt... Kicsit finorogtam, és tóltam ki a nyálammal, de azért rá-rá kaptam újra és újra.

 


Ebben a hónapban is született pár kisbaba! Bence, Bogi, Fruzsi, Isten hozott idekint!

Azóta meg már Gergő baba is megszületett végre ma éjjel, egy kis késéssel, Isten hozott téged is! Már nagyon vártunk idekint!

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr862574655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása