Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Az én apukám

2010.12.04. 11:40 - csikilany

Címkék: apa baba

Mikor végre apa hazajön kezdődhet az apa móka! Azt még nem sikerült kiderítenem, hogy merre kószál mindig napközben, de ha hazaér nagyon örömmel fogadjuk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Néha nézzük azt az izét amiből sose fogynak ki a színes képek (amerikai focit is szoktunk nézni) - persze ennek anya egyáltalán nem örül, mert sokat olvasott arról, hogy ez mennyit árthat nekem - pedig én nagyon élvezem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Máskor csak odabújok hozzá

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vagy jókat játszunk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Néha büfiztet is

Fürdetni is ő szokott ha hazaér, és vacsora után is rajta nyugszom meg. Régebben ő altatott el, de mostanában olyan ügyes vagyok, hogy ha kedvem van hozzá, elalszom magamtól is ha a megfelelő pillanatban tesznek le. De még éjjel is szokott kelni hozzám ha már anyát teljesen lestrapáltam...

De ott volt velem már az első pillanattól kezdve, bár míg azt várták, hogy kibújjak, még szundított egyet (hangosan horkolászva, csak hogy anyu irigykedhessen - pont mint ahogy ebben a pillanatban is :o)):

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És az ő karjaiba tettek először:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

A kórházba is minden nap bejött megszeretgetni:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És én azóta is gyakran megpihentem rajta:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KÖSZÖNÖM, HOGY SZERETSZ APA!

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr132492401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása