Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

A díszes társaság

2010.11.08. 16:39 - csikilany

Címkék: baba vendégek

Hétvégén nagy csapat jött hozzánk Vikinézőbe... Apraja nagyja mind engem csodált :o)

Nagy buli volt, csak a végére már kifáradtam, és mentem volna mielőbb locsizni, hogy utána mégre megkapjam a cicimet, aztán alhassak.

Így buliztam:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ünneplőben

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mi :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anyapuszi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Hol apával...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Hol anyával...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Hol Kati nénivel...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hol Sinez bácsival.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ismerkedtem szép fiúkkal

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kaptunk anyával akkora virágot, mint én

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Stíröltek fürdés közben
...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És pelenkázás közben is (itt jól megleptem anyuékat azzal, hogy már a lábfejem is megkóstolom!)

Hát már semmi privát szférát nem hagynak nekem??

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr242433890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása