Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

1 hetesen

2010.08.05. 16:06 - csikilany

Címkék: baba

Már egy hete kint vagyok, de be kell vallanom, nehezebb az élet idekint, mint pocaklakban. Anyuék hazudtak nekem...

Sok fura dolog van... Nekem kell megdolgozni a kajámért, ami aztán alul távozik belőlem, és akkor jön anyu, és levetkőztet, és újracsomagol, mossa, törölgeti, és kenegeti a popóm. Ezt nagyon nem szeretem. Tiltakozok is rendesen, hangosan, kézzel-lábbal. De utána mindig kajcsi jön, amit viszont nagyon szeretek. Ez a legjobb dolog! Anyu szerint nagy szopi bajnok vagyok :o) Aztán egy kis alvás, amiből sokszor felébresztenek a csúnya hasgörcsök. Ez a legrosszabb, és hiába hordoznak, ringatnak, gagyognak nekem, énekelnek, a csúnya görcsök nem nagyon akarnak múlni.

Amúgy sokat szeretek nézelődni, mindent nagyon megfigyelek, tágra nyílt szemekkel.

És így nézek a nagy világba ma, 1 hetes Viki lurkóként:

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr802201438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andiszabo 2010.08.13. 21:18:39

Vikibaba gyönyörű szép!!!!! A mamája meg igazi hős!


süti beállítások módosítása