Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

32. hét

2010.06.08. 11:45 - csikilany

Címkék: hét terhesség pocak

Halihóó! Kislurkó újra jelentkezik és beszámol a 32. betöltött hetéről. Pillanatnyi problémám: Kicsi nékem ez a ház, kirúgom az oldalát!

Nagyon szépen fejlődök, csak kezdem már lassan kinőni ezt a kérót. A lábaim már anya bordáit érik, és már gyakran vagyok kénytelen itt-ott kinyomni valamimet, ahhoz hogy egy jót nyújtózkodhassak. Pedig mozogni még mindig nagyon szeretek, csak már nem tudok annyira mint eddig. De a házam oldalát tényleg szeretem kirugdosni :o)

Mostanában csak növök és növök, elvileg 1700-1800 gramm lennék, de én már tuti 2 kg körül járok. Szegény anya meg csak cipel egész nap magával, mint aki a piacon megvesz két kg almát, és mindenhová magával hordozza :o) Hosszom 40-42 cm körül van.

Bőröm már egyre simább lesz, ráncaim lassan eltűnnek. Szerencsére mégsem lesz egy jó ideig szükségem ránctalanító krémre. A magzatpihe (laguno) nagy része is kihullik, vagyis vedlek :o) Csontjaim és izmaim tovább erősödnek - teszek is érte! Ma reggel is jól megtornásztattam magam, majdnem egy órás fitness edzést tartottam anyu hasában :o) A magzatvizet továbbra is szeretem nyelni, még a sok csuklás ellénere is, amit mostmár kezdek elviselni, illetve megtanulni kezelni. Az elején nagyon nem tetszett, vad mozgolódásba kezdtem mindig. Mostmár egész tűrhetővé vált a dolog. Természetesen a tüdőm is tovább fejlődik, ez egészen a születésig tart. De már a hallásom is egyre kifinomultabb hála a sok zenének amit anyuékkal hallgatunk :o)

Hogy mit is csinálok most idebent? Hát pislogok, körbe-körbe nézegetek, megragadok dolgokat, pofákat vágok, és gyakorlom a légzést és a pisilést, na meg mindent megfigyelek ami körülöttem történik - pontosan úgy, ahogy a születés utáni első három hónapban fogom, csak most még közönség és vakufény nélkül. Ez a főpróba :o)

Ami meg még történt velünk a héten: Hétvégén jót kirándultunk Diósjenő és környékén sok sok baráttal együtt. Gyerek is volt bőven, nagy ricsajt csaptak :o) Aztán anyuék tegnap este is lázasan serénykedtek, hogy szép szekrényeim legyenek majd a szobámban :o) Alakul a dolog. És ismét kipipálhatunk néhány dolgot a listáról. Már megvan az első csomag pelenkám is, aranyos kisbaba alszik rajta, akár én is lehetnék :o) Szépen szóló játékot is kaptam, amit meg is hallgathattam, jeleztem is anyunak a tetszésem egy kis finom mocorgással :o) Szóval így haladunk előre a nagy napig, amit még senki sem tud, hogy mikor is lesz...

Hétvégi fotók:

Nógrádi vár

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mi és a Börzsöny

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apa bohóc

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vácon is kiöntött a Duna, de mi azért jót kajáltunk egy Duna parti étteremben

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr932065329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása