Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Mozgolódásaim

2010.02.23. 14:47 - csikilany

Címkék: pocak pocakmozgás

Hurrá, anyu végre észlelte a mozgásaim!

Először vasárnap este tűnt fel neki, hogy érzett néhány lökés szerű valamit, ami mintha más lenne, mint a többi érzés. De én akkor már álmos voltam, nem volt kedvem kisérletezgetni. Így anyu sem tulajdonított nagy jelentőséget a dolognak, de megjegyezte őket. Tegnap este színházban voltunk, és annyira tetszett a darab, hogy utána egész este jó kedvemben voltam, és sokat mozgolódtam. Anya megint felfigyelt... Már mondta is apának, hogy lehet engem érez... Ennek meg úgy megörültem, hogy ma egész délelőtt tartó nagy bulit csaptam, de így du. két órára mostmár talán kifáradtam... Kicsit pihenek, aztán majd folytatom tovább :o)

Anya azt mondja, neki olyan érzés, mintha valami hullám csapódna neki a hasának. Hát ebben lehet valami, mert én lubickolok itt mint hal a vízben ;o)

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr591783855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása