Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Hétvégi móka

2010.02.08. 14:25 - csikilany

Címkék: pocak dobogókő páty

Hát csuda jó hétvégénk volt! Ez a hó dolog nagyon mókás lehet, mert anyu nagyon élvezte! Két hóembert is építettünk a hétvégén (múlt hétvégén meg csuda jókat hógolyóztunk), állítólag majdnem akkorákat, mint anyu (tényleg, anyu mekkora lehet??).

Egyiket szombaton egy kiadós téli kirándulás alkalmával, másikat meg vasárnap a ház előtt, amit valami csúnya huligán srácok sajnos hamar leromboltak. Anyu nagyon elszomorodott amikor meglátta, de majd ha kibújok, megmutatom én nekik, hogy kivel van dolguk!! A fiúk a ház előtti összes hóembert lerombolták, egy sem maradt meg. Pedig anyunak nagyon tetszett...

A másik viszont biztonságos helyen van, remélem az sokáig megmarad! Pátyon jártunk egy erdőben, és amíg apu egy ládát keresgélt egy barlanghasadéknál, addig anyu gyorsan felgörgette a hóember testrészeit. Nagyon élveztem, örömömben ugrándoztam is. Izgalmas lehet ez a kinti világ, erre jöttem rá, mostmár hogy egyre többet hallok és érzékelek belőle :o)

Szombaton sok szép helyen járhattunk, mert éreztem, hogy anyuék nagyon vidámak, és sok szépre rácsodálkoztak. Rendesen meg is mozgattuk magunkat a nagy hóban... Voltunk Dobogókőn is, térdig érő hóban mászkáltunk, jó kis túra volt :o) Néhol derékig emeltük a lábainkat, és anyuval még hóangyalkát is csináltunk.

Szóval jó móka volt! És tervezik a következő kirándulást, úgyhogy készülök én is, hogy jó formában legyek!

Ezen kívül még az a nagy hír, hogy egyre jobban hallom ezeket a hangokat. Mostmár tudom, hogy anyu meg apu hangja szól néha, de gyakran hallok más hangokat is, mindenfélét... Még dallamokat is. Vasárnap délután anyu dúdolt is nekem, úgy örültem neki! Hogy mennyi csodás dolog van...

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr491739247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása