Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Mihály napi búcsú

2012.10.04. 15:25 - csikilany

Címkék: gyerekszáj kirándulás Viki

Hétvégén Mihály napi búcsút tartottak Kispesten. Délután mi is kinéztünk.

Sokat játszottam, ettünk kenyérlángost, de a legjobb a Kolompos koncert volt, amit az elején anya öléből néztem, de aztán beszabadultam a gyerekek közé a színpad elé. A bácsik hívtak fel gyerekeket a "színes padra", és én is nagyon szerettem volna menni, de sajnos nem esett rám a választás. A koncert végét nem tudtuk megvárni, mert én aznap kihagytam az alvást, és bár jó buli volt, engem mégis leterített a fáradtság.

26ho_bicis.jpg

26ho_mnb_hinta.jpg

26ho_mnb_fozos.jpg

26ho_mnb_fozos2.jpg

26ho_mnb_babakocsi.jpg

26ho_mnb_csacsi.jpg

26ho_mnb_kukucs.jpg

26ho_mnb_egyensuly.jpg

26ho_mnb_egyensuly2.jpg

26ho_mnb_egyensuly3.jpg

26ho_mnb_kolompos_anyaval.jpg

26ho_mnb_kolompos.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr814819978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása