Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

12 hónap

2016.12.08. 23:21 - csikilany

Címkék: hónap Dani

Eltelt egy év mióta világra jöttem. S mennyit ügyesedtem azóta...

Evés közben, ha játszok az étellel és anya azt mondja "hamm", bekapom az ételt. De a hónap végén már én is mondom suttogva, hogy "hááá" és úgy kapom be az ételt. Ha pedig vizet szeretnék inni, nyögdécselek és előre nyújtom a kezem a víz felé (ha látom, hogy hol van a poharam). Ezt a nyögdécselést máskor is alkalmazom, ha valamit szeretnék: pl. ha valamit kérek vagy valami oda akarok adni, vagy valamit nem tudok, és segítséget várok, stb,

Nagyon szeretem a zenét. Ha megszólal a zene (zenélő játék, rádió, gyerek zene) ugrálok és tapsolok. A kocsiban meg a lábaimmal rugdalózok (mivel ugrálni nem tudok betökve).

Továbbra is mindenre felmászok, amire csak lehet, s próbálkozok arra is, amire meg nem tudok.

Bútorok mellett már vígan lépegetek, néha körbe járom a kisasztalt jó párszor, máskor a konyha asztalnál lépegetek körbe a székekbe kapaszkodva, vagy a konyhabútornál.

A lányok főzőcskézős edényeivel sokat játszok: kevergetem az ételt a fazékban, eszek kanállal a tányérból, anyát is meg szoktam kínálni.

Hát ilyen és hasonló csibészségeket csinálok én az 1 éves szülinapom előtt :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr7111805627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása