Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

6 hónap

2016.06.02. 23:52 - csikilany

Címkék: hónap Dani

Tyűűű, ebben a hónapban sok újdonság történt!

Össze-vissza mozgolódok, jó messzire is el tudok már izegni-mozogni ha letesznek. A hónap elején néhányszor sikerült hátról hasra is átfordulnom, de aztán csak kínlodtam, nyögtem, és nem tudtam sehogy a karomon átlendülni. De 24-én aztán rájöttem a cselre, és lazán átfordultam, sokszor sokszor egymás után, és azóta is mindig rögtön hasra fordulok, ha letesznek a hátamra. A visszafordulás régóta megy, de azért nem mindig sikerül, csak ha úgy áll a karom és elég erősen meg tudom lökni magam. Azon kívül, hogy a tengelyem körül is sokat forgolódok, túrom, fúrom magam, mint egy kukac.

Aztán a két első fogam is kibújt (18-án a bal alsó és 21-én a jobb alsó).

Az éjszakáink is tükrözik a fogzást és a mozgásfejlődést (nem mintha másképp sokkal jobbak lennének...)

És 17-én el kezdtük a kóstolgatást is, majd néhány nap nyalakodás és malackodás után a hozzátáplálást almával és krumplival. Az elején több ment ki a számon, mint amennyi bement, de aztán kb 1 hét után sikerült ráéreznem a dologra, és nagyon ügyesen eszegetek :o)

Miután a babakocsizást mózesben és kagyló ülésben is teljesen elutasítottam, vagyis csak alvó állapotban tűrtem el, ébrenlétben egy percig se, összerakták nekem a sportülést, így mostmár nézelődhetek kedvemre. Első alkalommal csak alvó állatpotban kerültem bele, ébredéskor meg nagy csetepatét is rendeztem, másodszor már viszont sétáltunk, és amíg nézelődtem, el is aludtam, és ébredés után sem zendítettem rá egyből. Azóta egész jó viszonyba kerültem vele.

Duma is van sok. A köpködös berregés után jött a sikongatás és erőlködés, majd a "dededededede", és panaszkodni is tudok ám rendesen, ha szeretném, hogy végre felvegyenek. Már nem csak sírok rögtön, hanem előbb panaszkodok.

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr628665280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása