Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

28 hónap

2016.03.04. 16:53 - csikilany

Címkék: hónap Eszter

Ismét sokat ügyesedtem az elmúlt hónapban!

Véééégre kimondom azt is, hogy "anya"!! Először vau-vau-nak szólítottam anyát, aztán egyik este vacsora közben énekelgettem, hogy "anya anya anya anya...". Mikor anya felkapta a fejét, hogy tényleg azt mondtam-e, hogy "anya", én szégyenlősen elmosolyodtam, de aztán megismételgettem neki: Video

Anya kipróbálta, hogy Edi nénje nevét is tudom-e mondani, s láss csodát, az is ment :o) Video

Vikit még "tepte"-nek hívom egyelőre. De a "kocsi" szót is mondom már.

Öltözködésben és vetkőzésben ritkán kell segítség, sokszor nem is engedem, hogy segítsenek, ahogy régebben se nagyon hagytam, de mostmár legalább fel tudok öltözni :o) Ha hazajövünk, teljesen egyedül vetkőzök,csizmát is le tudom húzni,és mindent szépen gondosan a helyére teszek. A szandálomat is fel tudom húzni mostmár.

Reggelente már nem nagyon sírok amikor felébredek, hanem énekelek,és levetem a hálózsákot és a pizsamát mire feljönnek értem (néha).

Kétszer is a bilibe kakiltam! Először  úgy,hogy peluscserénél szóltam,hogy pisilni kell,elszaladtunk a bilire,aztán nem akartam még kijönni a fürdőszobából,de anyát és mamát kitessékeltem, az ajtót meg becsuktam. Aztán kijöttem, és szóltam nekik: "blöá otta" a bilire mutatva. Másodszor pedig az ebéd végén szóltam anyának,hogy "blöá oda",elmentünk a bilire,és kakiltam. Aztán egyszer a WC-be is kakiltam, ébredés után kiabáltam, hogy "blöe, blöe!", szaladtunk a wc-re, addig szorítottam. De máskor meg nem lehet elcsábítani a bilire,csak elbújok és bekakilok a pelusba, s még azt se engedem, hogy lecseréljék. Anya várja a meleget,és akkor elköszönünk a pelustól. Pisilni is gyakran megyek a bilire peluscserénél és fürdés előtt/közben/után.

Vera mamával nagyokat sétáltunk, motoroztunk, bicikliztünk. Még a piacot is megjártam vele (2 km)!

Továbbra is nagyon szeretem a kisgyerekeket. A játszótéren minden kicsit meg kell simogassak,persze közben fogom anya kezét a biztonság kedvéért. Ha rosszabb idő van,és nincs más a játszón,szomorúan állapítom meg,hogy "baba hmhm" (nincs baba).

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr78427426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása