Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

3 hónap

2016.01.31. 16:47 - csikilany

Címkék: hónap Dani

Egyre figyelmesebb vagyok...

Nagyon forgatom a fejem mindenki után, a lányokat különösen szeretem nézni,ahogy szaladgálnak, táncolnak, hancúroznak. Ez a kedvenc időtöltésem. Viki gyarkan ad műsort nekünk, azt is nagyon szeretem. Persze azért még mindig leginkább kézből nézelődök, pár percnél tovább nem bírom letéve (ha nagyon jó kedvem van, akkor esetleg 10-15 percet kibírok, de a végén már csörgőzni és szórakoztatni kell).

A hangomat is egyre jobban hallatom, néha hangosan "heee"-zek. Már akkor is mosolygok és beszélgetek, ha rám néznek, de ha még beszélnek is hozzám, akkor jó nagyokat mosolygok és visszabeszélek nekik. Nagy dumás lettem (eee, őőő, eőőő, meg hasonló baba hangokat mondikálok). Nagyon szeretem ha komunikálnak velem, s a családom is nagyon szereti amikor én rájuk mosolygok vagy beszélek hozzájuk :o)

Továbbra is nagyon aktív, mozgékony baba vagyok, a kádból kipancsolom a vizet (nagyon szeretek lubickolni!), sokat izgek mozgok, főleg háton. Ha hasra tesznek, gyakran ellököm magam az egyik kezemmel, és elborulok valamelyik irányba, de a fejemet emelve is nézelődök jobbra, balra is, nem csak előre. És szép magasan tartom magam. Egy ideig... aztán inkább rázendítek, hogy vegyenek fel.

A pocakmanók kezdenek eltűnőfélben lenni, nappal jól elnézelődök általában miközben ropog a pelus, bár azért még mindig van, hogy kínlódok, rángatózok, és sírok keservesen. Éjjel viszont még mindig gyakran ébredek, még 3 órát is nagyon ritkán alszok egyben, de már nincs olyan sok ébrenléti idő, cicin hamar visszaalszok. Csak reggelfele szoktam nehezebben, akkor már nagyon nyomom a pukikat, s néha a kakit is (az még mindig kínlódós). - Na ezt szépen leírtuk pár hete, s most az utolsó héten mégiscsak megkínoznak megint ezek a manók, újra sok a kapálózás, "szaladás", görnyedés, feszengés, tekeredés, és újra nagyon nehezek az éjszakák :o(

Ha a hátamra fektetnek vagy hátradőlnek velem, én folyton emelgetem a fejem, húzom fel magam, hogy jobban lássak.

És ebben a hónapban is meghíztam az 1 kg-t, 3 hónaposan 5520 gr vagyok, éppen 20 gr-al maradtam el a duplázástól.Hosszom pedig 60 cm.

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr978287282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása