Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

És én is megérkeztem!

2015.11.06. 15:48 - csikilany

Címkék: baba Dani

Harcsa Dániel vagyok, alias Turbó Dani, 2015.10.29-én érkeztem hirtelen és gyorsan a világra, este 21.24kor, 2770 gr és 50 cm-el.

Minden jel ellenére sokáig nem akartam kibújni pocaklakból, de amikor befenyítettek, hogy 1 hét késéssel kilakoltatnak, inkább mégis elindultam kifelé egy nappal Eszter nővérem szülinapja előtt, elnapolva a szülinapi buliját (ezúton kérem bocsánatát).

Fotók a kórházas napokról és a hazaérkezésem napjáról:

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr248042774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása