Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

5 hónap

2014.07.08. 15:30 - csikilany

Címkék: hónap Eszter

Miután betöltöttem a 4 hónapot, egyszer csak hason fekvésben odanyúltam az előttem levő játékért. Először csak piszkálni és lökdösni tudtam a játékokat, de hamar sikerült megmarkolni is őket.

A fogásomat tovább tökéletesítettem, már nagyon ügyesen és erősen fogok meg mindenféle alaku és anyagu tárgyat.Még a nagy mókakockát is nagyon ügyesem forgatom a kezemben. És eljött a cimkézős, magdzagolós korszak is, mindig megtalálom őket, és hosszan eljátszok velük.

A babakocsiban továbbra is ritkán vagyok, csak amikor kettesben sétálunk anyával, mica nélkül. Néha már egész ügyesen elmaradok benne, s elalszok, de szórakoztatni kell, s elterelni a figyelmemet.

Egyre több fele forgatom a fejem, mindent megnézegetek, még hátrafele is sokat nézelődök ha van ott látnivaló.

Nagyon szeretem, amikor anya bohóckodik velem, legjobban akkor kacagok, amikor a talpammal simogatja az arcát :o)

Egyre többet gügyörészek. 

Néhány fotó (a többi majd később):

5ho_Kataekkal.jpg

Első találkozásom Kendéékkel

5ho_anyaval.jpg

5ho_Kopaszi.jpg

5ho_Kopaszi1.jpg

Lángosozás a Kopaszin

5ho_hason.jpg

5ho_mancszabalo.jpg

A könyveket kiolvastam, jöhet a mancs zabálás! 

5ho_labdazabalo.jpg

Gyere labda, téged is megeszlek!

Nagyon szeretem a különböző anyagokat megsimogatni, megfogni, és megkostolni:

5ho_pelus_simi.jpg

5ho_pelus_megfog.jpg

5ho_pelus_megkostol.jpg

 

5ho_furcsi.jpg

5ho_furdokopenyes.jpg

5ho_tataval.jpg

5ho_anyaval1.jpg

5ho_csorgos.jpg

5ho_reggeli_udvozles.jpg

5ho_papaval.jpg

5ho_jatszos.jpg

5ho_hason1.jpg

Hason...

5ho_felborulva.jpg

... felborulva

5ho_napos.jpg

5ho_manduca.jpg

5ho_furcsi1.jpg

5ho_anyaval2.jpg

5ho_anyaval3.jpg

Szeretem végigtapogatni anya arcát (főleg az orrát megcibálni)

5ho_vigyori.jpg

5ho_evos1.jpg

Éééés az első kanalas falatok  betöltött 5 hónaposan (rizspép)! :o) - hátha jobban bírnám az estéket...
de hát nem... ugyanolyan nyűgös vagyok így is...

 Videók:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr925856087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása