Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Ovis farsang

2014.02.22. 18:55 - csikilany

Címkék: ünnep Viki

Piroska és a nyuszi esete...

Piroskaként indítottam, s néhány napig minden délután felöltöztem Piroskának, és eljátszottuk a Piroska és a farkas mesét (persze egy idő után már a barátságos farkassal, aki nem esz meg senkit, vagy inkább farkas nélkül), s még piros kendőt is sikerült szerezni, kettőt is, de végül eszembe jutott a tavalyi nyuszis jelmezem, amiben nem tudtam elmenni a bölcsis farsangra betegség miatt (igaz, egy Kolompos farsangi táncházra felvettem), és már nem tágítottam mellőle.

Aztán éppen a farsangi bál hetén idén is lebetegedtem :o( Hetfőn este láz és fülfájás, kedden fül-orr-gégészet, antibiotikum, de szerdától már rohamosan gyógyultam, s a Gabi nénik vártak pénteken a farsangi bulira, így reggeli után lementem, a buli után pedig jöttem is haza.

Így történt, hogy idén mégse maradtam le a farsangról, s hogy Piroska helyett nyuszika lettem.

43ho_Farsang00.jpg43ho_Farsang000.jpg

Piroskából...

43ho_Farsang01.jpg43ho_Farsang02.jpg

...kis nyuszi

43ho_Farsang03.jpg43ho_Farsang04.jpg

Még a babámat is megfarsangoztattam itthon

Farsangi buli:

43ho_Farsang05.jpg

Először mindenki megmutatta magát jelmezben

43ho_Farsang06.jpg

Aztán ettünk sok finomságot (én persze főként a csokis dolgokat)

43ho_Farsang08.jpg

Majd buliztunk...

43ho_Farsang07.jpg

...buliztunk...

43ho_Farsang12.jpg

...buliztunk...

43ho_Farsang09.jpg

...buliztunk...

43ho_Farsang10.jpg

... és buliztunk...

43ho_Farsang11.jpg

Aztán barátkoztam a kemény fiúkkal is, hogy legyen ki megmentsen majd a farkastól

43ho_Farsang13.jpg

Végül pedig drukkoltunk...

43ho_Farsang14.jpg

...és versenyeztünk

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr255826926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása