Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

3 hónap

2014.02.12. 19:59 - csikilany

Címkék: hónap Eszter

Juhuuu, de telik az idő! Már 3 hónapos múltam!

Szépen növögetek és fejlődök.  Magamban a kezeimet és a csörgőt tanulmányozom, s amikor beszélgetnek velem, sokat mosolygok.

Az alvásom valamicskét javult, de az elalvás nehezen megy, mostmár mindig a hajszárító hangjara alszok el, s emelle még a susogás, paskolás is kell. Nem adok könnyen magam az alvásnak.

A hónap elején volt egy időszak, amikor ismét nem üldögéltem el a hintában, s nem akartam letéve lenni. Jó nagy ordítozást rendeztem, közben levegőt se vettem... s amikor felvettek se nyugodtam meg rögtön, még jó ideig ordítottam panaszosan. De túl vagyunk rajta :o)

A babakocsizással kezdek megbarátkozni. Nem ordítok benne már, ha gurul, és ha jól bealudtam, akkor már állhat is a kocsi, bár úgy hamarabb felébredek, mint tologatás közben, amikor néha már megalszom a 45 percet, amit a bölcsőben is szoktam, sőt néha még rá is húzok, de azt már csak tologatás közben.

Szeretem amikor anya tornáztat. A nővérem is szeretne tornáztatni (mint minden mást is, amit anyáék csinálnak velem), de nem engedik neki. Viszont nagyon várja, hogy megnőjjek, és tudjunk "guri guri gomolya"-t játszani, úgy, hogy ő legyen a gomolya.

A doktornéni szerint nagyon izgága vagyok. Biztosan elfelejtette, milyen baba volta tesóm... :o) De az tény, hogy folyton jár a kezem-lábam ha a hátamon fekszek.

Egyre többet "beszélgetek", bár még legtöbbször csak amikor hozzám is beszélnek, de már egyre több hangot adok ki, s néha magamban is eldumálgatok csendesen.

Egyszer anya a kezembe adta a csörgőt, és kiderült, hogy ügyesen meg tudom fogni. A bocit is egész sokáig tartottam, de a másikat nagyon sokáig, s még rázogattam is ügyesen. Így azóta minding én játszok a csörgővel, s csak ha nyűgösködök, akkor rázzák nekem. A hónap végére egyszer már nyúltam is a csörgőért, amikor anya ide akarta adni, sőt, már a textilpelust is megragadom, s odahúzom a számhoz. És a fölöttem lógó rákocskát is ütögetem. Én is bal kézzel kezdtem ezeket, mint a nővérem is annak idején.

És hogy rácáfoljak arra, hogy én sokkal lustább vagyok, mint a nővérem, éppen 3 hónaposan el kezdtem jobbra-balra forgolódni amikor a hátamon fekszek.

A hónap fotói:

3ho_szopis.jpg



A legjobb alvós helyem, cicivel a számban - a cumit meghagyom másnak...

3ho_hason.jpg3ho_Viki.jpg3ho_Harcsaek.jpg3ho_torna.jpg3ho_apas.jpg3ho_vigyori.jpg

3ho_apas2.jpg

3ho_CsoreMamas.jpg

3ho_anyas.jpg

3ho_torna2.jpg3ho_tesok.jpg3ho_tesok2.jpg

3ho_kanapen.jpg

3ho_babakocsiban.jpg

3ho_hason2.jpg3ho_hason3.jpg3ho_hason4.jpg



Így szoktam járni, amikor ellököm magam az egyik karommal - avagy hogyan kell csalni, ha meguntuk a hason fekvést ;o)

 

3ho_furdos.jpg3ho_koncentralos.jpg



Hűűű, de csörög az a csörgő! 

Videók:

Első találkozásom a játékhíddal

Akkor is felülök!!!

Így ütögettem először a csörgőt

Így csörgőztem először

Torna óra - ezt nagyon szeretem, mindig nagyokat mosolygok közben, de itt elvarázsolt a kamera :o)

Hű de jól eljátszottam itt a csörgővel... anya meg lesiből kamerázott

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr135759633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása