Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

41 hónap

2014.01.21. 15:06 - csikilany

Címkék: hónap Viki

Év végére a 41 hónapot is betöltötem. Így telt:

A tesó érkezése miatti viselkedés zavaraim nagyon lassan, de kezdenek jó vágányra térni, bár továbbra is gyakran vannak dilis napjaim, amikor a legrosszabb formámat hozom és rendesen kiengedem a gőzt. De legalább már vannak néha jobb napok is, és Karácsonykor már nem úgy fogadtam a rokonságot, hogy "ne nézz rám", "ne beszélj hozzám", "mikor mész már haza?, stb, hanem csodák csodájára örültem nekik és újra szerettem őket :o)

Az oviban meg a mikulásozás, karácsonyozás és sok készülődés meghozta a gyümölcsét! A téli szünet előtti két hétben már minden reggel problémamentesen telt, egész lelkesen készültem az oviba!

Vikiszájak:

Vacsora közben mondom Csöre mamának (ő hozta a vacsoránkat):
"Képzeld, hogy ez tarhonya!"
"Képzeld, hogy a Csöre mama hozta." - mondta anya
"Igen? Imádlak Csöre mama! Imádlak, hogy hoztad! És nem is leszel büntetésbe!"

Eszternek szoktam néha mondogatni: "Jaj, de imádlak, hogy megszülettél, kicsi Eszterem!"

Anyának: "Szégyeld el magadat, hogy bebondoráltad a hajamat!" (amikor kifésülés után nedves kézzel picit igazított rajta, hogy visszagöndörödjön)

Gergő tatának fürdésnél (nem igyekeztem, ezért azzal fenyegetett, hogy ő fog fürdeni a kis kádban): de ez rövid kád, ebbe te nem férsz bele. De ha elmegyünk a házba, ott hosszú kád lesz, és abba te is beleférsz majd, mind a ketten beleférünk. Nem kell ilyen ügyetlennek lenned, ez most rövid kád, ebbe nem férsz bele. - nem jött össze tatának az ösztönzés... :o)

Lemértem a babámat a mérlegen: "4 centit evett a babám, képzeld el!"

Általában mindig nagy hanggal vagyok, de énekelni pláne hangosan szoktam. Anya valamit belebeszélt az éneklésembe, én meg rászóltam: "Ne zavard a hangzavart." (hangzavar = hangverseny)

Mandarin evés közben: "Viszont én leülök. Nem tudok egész nap álldogállni!"

Édességre fájt a fogam:
Én: Bibi nénje, szeretnék enni szaloncukrot!
Bibi: Beszéld meg anyával.
Én: Anya, szeretnék enni mandarint! - mert anyánál az a szabály, hogy először gyümölcs, aztán édesség.
- Ugyanígy egyszer beállítottam a nagyszobába egy szép nagy mosatlan almával és nagy vigyorral, hogy én most almát szeretnék enni.Persze csak néhány harapásig jutottam el, s aztán kértem is az édességet. - hát az ünnepek meghozták az eredményt édességevés terén...

Fotók:

41ho_tata.jpg



Móka

41ho_szopi.jpg



Na, most én szoptatom meg Eszert! :o)

41ho_apa.jpg



Álmos mesenézés...

41ho_mica.jpg

Kidíszítettem magam

Alkotásaim:

41ho_szanko.jpg



Szánkó készítés

41ho_rajz1.jpg



Házikó és karácsonyfa

41ho_rajz2.jpg



Rejtély

41ho_rajz3.jpg

Nekem már nem az óvónéni rajzolja rá a jelemet a rajzomra, hanem én :o)

41ho_rajz4.jpg



Síró kutya

41ho_gyurma1.jpg



Kisegér készül

41ho_gyurma2.jpg


Az eredmény

41ho_terito.jpg

Terítőt készítettem (apropó, nagyon ügyesen, egyenesen tudok vágni vonal mentén!)

Videók:

Mese

"Hangzavar" :o)

Mézeskalács sütés

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr645684367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása