Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Mikulás, mikulás

2013.12.17. 18:31 - csikilany

Címkék: ünnep Eszter Viki

Idén is többször megajándékozott a Mikulás: anya munkahelyén, itthon, és az oviban is! Bizony, ilyen jó gyerekek voltunk! Főleg én, a nagyobbik! ;o)

miku001.jpg

miku002.jpg

miku004.jpg

miku003.jpg



Amikor megjött a Mikulás, el sem mozdultam mellőle, amíg meg nem kaptam a csomagot. Utána már csak a búcsúzkodáskor integettem neki hevesen :o)

miku005.jpg

miku006.jpg



Hát persze, hogy világoskék ruhája lett az angyalkának

miku007.jpg



Naná, hogy elefánt lett a gyertyára téve :o)

miku008.jpg

miku009.jpg

miku011.jpg



Virgács???? Az nem lehet az enyém!! Mégis?? Akkor kidobom!! nem szabad?? Akkor kiteszem az ablakba, hogy vigye el a Mikulás bácsi!!! Nekem nem kell virgács!! - aztán egyszer csak el is vitte, mert reggelente ügyesen készültem az oviba, hiszti és huza-vona nélkül :o)

miku013.jpg

miku012.jpg

miku010.jpg

miku014.jpg

miku015.jpg

miku016.jpg

miku017.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr525696886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása