Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

1 hónap

2013.12.11. 21:31 - csikilany

Címkék: hónap Eszter

Hú, eltelt az első hónap! Gyorsan telik az idő...

Egy hónapja 3100 gr-al születtem, aztán 2950 gr-al jöttünk haza, s 1 hónaposan pedig 3640 gr-ot nyomtam (6 hetesen pedig 3960 gr vagyok). Születésemkor a kórházban 56 cm-nek mértek, aztán anyáék itthon 52 cm-nek, pontosan 4 hetesen pedig a védőnéni 54 cm-nek mért. Növök, növök és gyarapodok ügyesen, dehát ez a dolgom :o)

A csúnya manók, akik annak idején a nővérem pocakját gyötörték, sajnos az én pocakomba is beköltöztek, bár nem olyan sokan, de azért sose hagynak nyugodni :o( Így gyakran nehéz az alvás éjjel is, nappal is. Azért nem ordítok olyan keservesen és hangosan, mint a nővérem tette, de én is sokat sirdogálok. Vannak nyugis óráim, amikor elnézelődok a hintából vagy hordozóból 2-3-4 percig, és elalszom egy kis segítséggel a bölcsőben, de egyre gyakrabban igénylem a testközelséget, karban a legjobb, vagy vállon.

Ha cipelnek, tartogatnak, nagyon szeretek nézelődni is. Nagyon figyelmes vagyok, egyre több mindent nézegetek.

A fürdetést szeretem, de az öltöztetést rettenetesen gyűlölöm... A pelenkázást pedig kezdem egyre gyakrabban elviselni.

A babakocsival még nem vagyok a legjobb viszonyban, csak rövid sétákat bírok benne, s aludni is csak fél órát szoktam. Ha pedig boltba megyünk, addig ordítok, míg ki nem érünk az ajtón.

Az 1. hónap fotói:

1ho_Furdetes1.jpg

1ho_Furdetes.jpg

1ho_Alvos.jpg

1ho_Alvos1.jpg

1ho_Alvos2.jpg

1ho_Vmama_mica.jpg

1ho_Vmama_mica1.jpg

1ho_Anya_mica.jpg

1ho_Hordozos.jpg

1ho_Bibi.jpg

1ho_Vmama.jpg

1ho_szonyegen.jpg

1ho_Hordozos2.jpg

1ho_Hordozos_Bibi.jpg

1ho_Anya_mica3.jpg

1ho_Hintas.jpg

1ho_Hintas1.jpg

1ho_Nagyik.jpg1ho_CSmama.jpg

1ho_Mica.jpg

1ho_kukk.jpg

1ho_Anyan.jpg

1ho_Alvos5.jpg

1ho_Anya_mica4.jpg

1ho_CSmama_papa.jpg

1ho_Alvos3.jpg

1ho_Hason.jpg

1ho_Hintas2.jpg

1ho_CSmama1.jpg

1ho_Bibi_Mica.jpg

1ho_Anya_mica_bufi.jpg1ho_Alvos4.jpg

1ho_Apa_mica.jpg

1ho_babakocsi.jpg

1ho_Furdetes2.jpg1ho_Furdetes3.jpg

1ho_Furdetes4.jpg



Videók:

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr35673323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása