Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Én is megszülettem!

2013.10.31. 21:33 - csikilany

Címkék: baba Eszter

Harcsa Eszternek hívnak és 2013. október 30.-án 22:46-kor jöttem a világra 3100 grammal és 56 cm-rel.

Egy héttel a tervezett időpont előtt, de már nagyon szerettem volna megismerkedni a kinti világgal és anyáékkal is.

Hát... az igazat megvallva, eddig nem minden olyan itt kint, mint azt előre elképzeltem...de anya azért jó fejnek tűnik... 

IMG_5116.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr385608636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása