Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Apák napján

2013.07.23. 22:43 - csikilany

Címkék: ünnep Viki

Apák napja reggelén megleptem apát egy rajzzal. Lerajzoltam neki apát és micát, elmondtam, hogy szeretem, és adtam neki puszit és nagy ölelést :o)

35ho_Apaknapja01.jpg

35ho_Apaknapja02.jpg

35ho_apas_rajz.jpg



A rajzom: apa micával és a színes napocskával, amiből végül krokodil lett

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr785379075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása