Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Húsvét Csíkban

2013.05.01. 22:41 - csikilany

Címkék: ünnep csík Viki

Idén is Csíkban töltöttük a Húsvétot.

Mozgalmas volt, mint mindig. Húsvétkor meglátogattuk dédiéket, otthon készültünk és templomba mentünk. Utána pedig kezdődött a vendégjárás. Folyton mentünk-mentünk mindenkihez, jöttek hozzánk is, már amikor felébredtem is az volt az első kérdésem, hogy kihez megyünk. Jó volt találkozni mindenkivel, s persze így is sokan kimaradtak, de azért a végére nagyon besokalltunk... Csütörtökön benéztünk az oviba, s végül meg is ebédeltem. Aztán a gyerekek énekeltek nekem, én meg elmondtam nekik a bocsos mesét, amit anyáéknak is csak előző este meséltem el először, de olyan ügyesen és folyékonyan, hogy anyáék csak lestek... Nehezen jöttem el onnan, így aztán péntek délután ismét oviba mentem. Nagyon élveztem, hogy Vera mama az óvónéni :o) És a gyerekek is nagyon tetszettek. Együtt ebédeltünk, s aztán lefeküdtünk. Vera mama is mondott egy mesét a gyerekeknek, s aztán én is :o) Utána pedig csak forgolódtam, és vigyorogtunk egymásra a mellettem levő kislánnyal, míg Vera mama szét nem választott minket. Délután pedig uzsonnáztunk, és mindent összefilctollaztam, szépen kidíszítettem a ruhámat s az asztalt. Aztán jöttek anyáék, és már az utolsó gyereket is elvitték, de én csak nem akartam hazamenni. Este viszont az egész heti jövés-menés és az aznapi alváskimaradás megtette a hatását, és jó nagy hisztit csaptam, amit folytattam szombaton is, úgyhogy a pakolás és hazaindulás hisztisen és idegesen telt, de vasárnap itthon kipihentük magunkat!

Néhány érdekes pillanat:

Templomban mise végén anyáék beszélgettek barátokkal, de nekem nagyon nem tetszett a dolog, türelmetlen voltam, és hisztisen kértem, hogy induljunk már: "Anya gyere! Elkésünk haza!!"

Gréti kérte a biciklimet, hogy kipróbálhassa, de én csak bólogattam, nem akartam odaadni. Aztán kitaláltam, hogy megyek egy kört és utána odaadom. Hát jó nagy kört mentem... Szegény Gréti már el is felejtette, hogy biciklizni akart...

Videók:

Dédinél

Itt járt a nyuszi!

Énekeltek nekem az ovisok

Én pedig elég izgulósan, de elmeséltem nekik az új bocsos mesét

Még egyszer a bocsos mese egy részlete, már otthon, nem annyira izgulósan, inkább csak nagyon szégyenlősen (a nagyszobában kezdtem a mesét egy vendégnek, de aztán inkább elszaladtam, aztán végül mégis ott fejeztem be - minden jó ha a vége jó :o))

Fotók:

33ho_Csik_Dedi1.jpg



Sül a kemencében a sok húsvéti finomság!

33ho_Csik_Dedi2.jpg



Beeee :o)

33ho_Csik_Dedi3.jpg

33ho_Csik_Mese1.jpg



Mese...

33ho_Csik_Mese2.jpg



... mese

33ho_Csik_Moka.jpg



Móka

33ho_Csik_Tamas1.jpg



Gyúrjuk a gyurmát Tamáskáékkal :o)

33ho_Csik_Telefon.jpg



Hallo, hallo!

33ho_Csik_Greti1.jpg



Lufizás Grétivel

33ho_Csik_Greti2.jpg



Kipakolunk, bepakolunk (vagy 5x :o))

33ho_Csik_Gergo1.jpg



Gergővel is gyurmázunk

33ho_Csik_Gergo2.jpg



Ugri-bugri

33ho_Csik_Gergo3.jpg



Kukucs, megvagyunk!! :o)

33ho_Csik_Gergo4.jpg



Ugyis felmásztunk, be-be-be :o)

33ho_Csik_Gergo5.jpg

33ho_Csik_Gergo6.jpg



Búcsú puszik a nagy móka után

33ho_Csik_Emoke1.jpg



Emőkével festegetünk

33ho_Csik_esernyos.jpg



Kölcsönvettem tata esernyőjét :o)

33ho_Csik_tata.jpg

Aztán a nyakába is felültem :o)

33ho_Csik_tata2.jpg

Jajj, borulunk!!

33ho_Csik_hinta.jpg



Hinta-palinta

33ho_Csik_ovi1.jpg



Ebéd az oviban

33ho_Csik_asztalterites.jpg



Az asztalterítés az én feladatom volt

33ho_Csik_Nagyek.jpg


Végül még a Nagy lányokat is meglátogattuk indulás előtt

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr815185624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása