Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Dávidkáéknál

2013.04.18. 22:32 - csikilany

Címkék: dávid Viki

Egy március végi hétvégén végre meglátogattuk Dávidkáékat! Nagyon vártam már, egész héten ezt emlegettem.

Dávidkával jó nagyokat hancúroztunk, bár a játékok és a laptopon való mesenézés felett már akadtak nézeteltérések :o) Botitól pedig teljesen el voltam varázsolva, és szokásomhoz híven, folyton anyáskodni akartam felette. De sajnos csak anya tarthatta, és én csak úgy játszahattam vele. Sokat simogattam a lábát (néha nem csak a lábát), mosolyogtam neki, hosszasan néztem elvarázsolt tekintettel, aztán kicsit játszottam is vele, finoman megcsikiztem, s énekelgettem is neki, sőt még meg is patkoltam. Néha szóltam anyának, hogy nem tetszik, hogy fogja Botit, megkértem, hogy tegye le, s velem is lovacskázzon, meg minden egyebet csináljon meg velem is, amit Botival csinált. Mindig ott lógtam körülötte, néztem, ahogy pelenkázzák, s nagyon szerettem volna én is csinálni.

Sajnos nagyon gyorsan elszaladt a hétvége, de nagyon várjuk őket is Budapestre!

Videók és fotók a közös mókákról:

32ho_DV01.jpg

Megérkeztünk, hurrá!

32ho_DV02.jpg

Este 10 órás ugri-bugri :o)

Másnap folytatódik a játék:

32ho_DV24.jpg



Kihalászó brigád

32ho_DV25.jpg

Kereszttesók vagyunk!

32ho_DV03.jpg

Itt a labda, hol a labda

32ho_DV04.jpg

A vigyorik bujócskáznak :o)

32ho_DV05.jpg

Aztán egy kis buszozás...


32ho_DV06.jpg

... biciklizés...

32ho_DV07.jpg

... torna...

32ho_DV08.jpg

... főzés...

32ho_DV09.jpg

... és evés!

Aztán alvás után újra játék és móka:

32ho_DV10.jpg

32ho_DV26.jpg

Amíg a fiúk lustálkodnak...

32ho_DV27.jpg

Addig én keményen dolgozok!

32ho_DV11.jpg

Tűzszünet: konfliktuskezelés (ahol egynél több kisgyerek van, ott bizony konfliktus is akad :o))

32ho_DV12.jpg



Kis tornászok (gyorsan túllépünk a nehézségeken)

32ho_DV28.jpg32ho_DV29.jpg32ho_DV13.jpg32ho_DV14.jpg

32ho_DV15.jpg



Nem csak én vagyok odáig Botiért, hanem ő is értem :o)

32ho_DV16.jpg

Fürdés közben sem maradhat abba a közös játék!

32ho_DV17.jpg

És a reggelt is együtt indítjuk :o)

32ho_DV18.jpg32ho_DV30.jpg

Hancúrozásban verhetetlenek vagyunk!

32ho_DV19.jpg

Na mi van?

32ho_DV20.jpg

Még mindig nagy a szerelem :o)

32ho_DV21.jpg

Csajok :o)

32ho_DV22.jpg

Kukucs :o)

32ho_DV23.jpg

Hihihi :o)

32ho_DV31.jpg

És végül mégis megfoghattam, hurrá!! :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr805215838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása