Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Viki nap

2012.12.30. 23:21 - csikilany

Címkék: ünnep Viki

A Karácsony velem kezdődik, ugyanis 23-án van Viktória nap :o)

Mikor anya elmondta, hogy másnap névnapom lesz, én így reagáltam: "Lesz tólta!", meg így: "Vela mama, menjél leszeljél nekem tóltát!", meg így: "Csináljatok nekem ma névnapot!"

Másnap is emlegettem a tortát, s ebéd után elő is került, úgyhogy igazán boldog voltam :o)
Amikor a névnapi tortámat ettem, anya elmondta, hogy most van a névnapom, holnap éjjel pedig megszületik a Jézuska, és az ő szülinapját ünnepeljük. Én erre: "Ez most az én tóltám. A Jézuskának lesz majd gyeltya is!"

Így aztán megkezdődött a nagy családi ebédek, a tortaevészet, a koccintgatások, a kollektív délutáni alvások, és az ajándékok sora!

29ho_nevnap_koccintos1.jpg

29ho_nevnap_koccintos2.jpg

29ho_nevnap_ebed1.jpg

29ho_nevnap_ebed3.jpg

29ho_nevnap_ebed2.jpg

29ho_nevnap_ebed4.jpg

29ho_nevnap_ebed5.jpg
Mindig a krémje a legfinomabb!

29ho_nevnap_alvas1.jpg

29ho_nevnap_alvas2.jpg

29ho_nevnap_ajandek1.jpg

29ho_nevnap_ajandek2.jpg

29ho_nevnap_ajandek3.jpg

29ho_nevnap_ajandek4.jpg

29ho_nevnap_ajandek5.jpg
29ho_nevnap_ajandek6.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr54988489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása