Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Csabi repül

2012.10.31. 21:14 - csikilany

Címkék: kirándulás Viki

Meglátogatott minket Csabi, útban Amerikába. Mókáztunk egy jót, aztán meg minden repülőre rámutogattam, és mondtam, hogy ott repül Csabi. Délután már nem volt más választásunk, kimentünk a ferihegyi emlékparkba repülőket nézegetni.

De azóta is sokat emlegetem Csabit, pláne amikor repülőt látok. Egy ideig azt mondogattam, hogy ott repül Csabi, aztán már azt, hogy Csabi megérkezett Amerikába. A minap pedig reggel elvettem apa telefonját, hogy beszéljek Csabival. És amikor Vera mama megkérdezte, hogy hol van Csabi, én ezt válaszoltam: "Majikába".

27ho_Csabi1.jpg

27ho_Csabi2.jpg



Vonatoztunk is, és jött a kalauzbácsi és kérte a jegyeket, bérleteket

Délutáni repülőzés:

27ho_Repulo2.jpg

27ho_Repulo4.jpg

27ho_Repulo5.jpg

27ho_Repulo6.jpg

27ho_Repulo8.jpg

27ho_Repulo7.jpg



Lehet, hogy Csabi tényleg repül, én viszont a pilótafülkében is jártam!

27ho_Repulo9.jpg

27ho_Repulo10.jpg

27ho_Repulo13.jpg

27ho_Repulo12.jpg

27ho_Repulo11.jpg

27ho_Repulo14.jpg

27ho_Repulo15_1.jpg27ho_Repulo15_2.jpg



Árkot ugrott a kutyus....

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr854882754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása