Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Csíki Húsvét

2012.04.13. 15:00 - csikilany

Címkék: ünnep baba csík

Egy péntek este beültünk a kocsiba és elindultunk Csíkba. Egy ideig izgatottan mondogattam, hogy "meünk Geegő tatájoc, Geegő mamájoc", "váááják micát", aztán nagy nehezen beadtam a derekam az alváshoz.

De nem sokáig, csak két órácskára, még a határ előtt felébredten, s figyeltem az utat jó sokáig. Királyhágónál nem tetszettek a kacskaringók, s visszadobtam a vacsorát, úgyhogy a zoknit kivéve teljes ruhacserére kerítettünk sort az út szélén, s apa csak nézte, hogy előznek vissza a kamionok, amiket felfele ügyesen megelőzött... Aztán Kolozsvár előtt apa félreállt aludni, s mindannyian aludtunk egyet. Én egész Szovátáig, ami olyan 3 és fél óra volt, s onnantól már alig vártam, hogy Geegő mamáéknál lehessek! Anya bosszankodott, hogy ilyen keveset aludtam, s hogy lesz majd nappal, de én túl izgatott voltam az alváshoz, ráadásul volt eső, havaseső, hó is. A Hargitán kiszálltam volna szívesen egy hóembert építeni, de apáék nem igen pendültek velem egy húron, s nagy kő esett le a szívükről, amikor a Lina kanyarból azt látták, hogy odabent bizony "minden zöld", ahogy Bibi nénje kiáltotta. Pedig nem is volt még zöld, de legalább nem volt már fehér se!

Szóval megérkeztünk a hideg Csíkba! Pár nap után szerencsére felmelegedett, s igazi tavasz lett ott is, de Húsvétra megint hideg lett, és szép nagy pelyhekben havazott.

Szokás szerint sűrű volt a program, jöttünk-mentünk minden fele, sok gyerekkel találkoztam, barátkoztam és sok állattal is közeli kapcsolatba kerültem. Dédi mamával is összebarátkoztam, és sokat emlegettem még miután visszajöttünk is, mert hoztunk házi kenyeret, amit ők sütöttek a kemencében ("dédi mama csütötte tejeje").

Kibújt a második szemfogam is, ami több napon át tartó kevés alvást és kitartó hisziket eredményezett, így jól lefáraszttotam 5 felnőttet minden nap ;o) Mindig amikor vendégségbe indultunk, én már mentem volna aludni, így anya hiába tervezett a napirendem szerint, én mindent felrúgtam.

A többiről meséljenek a képek és a videók:

Jó ebédhez szól a nóta

Utazáskor is szólt a nóta

"Hinta palinta" meg "ugorj cica az egérre" :o)

Mema mama (Vera mama) ovisaival lovagoltam...

... és homokoztam 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na mizu skacok?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Angyalokkal...

Gergővel ugráltam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tamáskával buborékokat hajhásztunk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Grétivel játszottunk és táncoltunk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Néhány órás kis boci

Símogattam és etettem baromfit, nyuszit meg mindenféle állatot

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezek után már hajlandó voltam barátkozni dédiékkel

Gyurmáztam Mema mamával

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jókat mókáztam Geegő tatával

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Egyszer fent...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


... egyszer lent...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

... egyszer meg fejjel lefele :o) 

 

Hammhammhammhammhamm, fincsi mica :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apával komolyan :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bimm-bamm, "futács, gyócsan gyócsan!!" 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"cejetjek"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Így kell ezt!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jókat fürödtem a nagy kádban :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Készül a töltött káposzta 

És még a nyuszi is járt! És a fogamat is meghozta!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mincsi csütike!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Locsolkodás

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr654409480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása