Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Hómamma

2012.02.28. 20:48 - csikilany

Címkék: baba

Az idei tél se sok volt, ráadásul a legnagyobb és legkitartóbb hó fagyos volt, de azért sikerült pár hóembert építeni, az utolsót éppen ma, amikor a tél még gyorsan elbúcsúzott (az ígéretek szerint) a tizenfokos napok közepette...

Először csak "pici hómamma"-t tudott anya építeni, de már ő is kellőképpen belopta magát a szívembe.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Innentől kezdve mindig a hómammát követeltem! Persze türelmem nem volt kivárni, míg elkészült, és gyakran gyorsabban romboltam, mint ahogy anya épített, de ha végre elkészült, nagyon megszeretgettem. Búcsúzóul mindig megpusziltam és megsimogattam őket.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Ezt már Bibi nénje segítségével építettük!

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr804221030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása