Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Karácsony

2011.12.27. 14:30 - csikilany

Címkék: ünnep baba

Hurrá, dádúda (Karácsony) van!! Dádúda (karácsonyfa), ajándékok, anyjaaaaaa (angyal), és cézú (Jézus).

Én aludtam. Aztán mikor felébredtem, anya nehézkesen szép ruhába öltöztetett, pedig én nem akartam. Rosszul ébredtem most is, s semmi ilyesmihez nem volt kedvem. Aztán kijöttünk, és hoppá! Egy csillogó-villogó dádúda állt a szobában, és mindenféle csomagok! El is felejtettem minden bánatomat :o) Meglepődtem, mint a szülinapomon a nagy felhajtás miatt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Másnap átmentünk Edi nénjéhez és mamáékhoz:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És aztán ők is átjöttek hozzánk:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Voltunk anya munkahelyének a karácsonyi buliján is. Wellness maca lettem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A vacsorán volt mindenféle finomság, de én inkább csak az olivabogyóra cuppantam. Rám viszont mindenki :o) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán Bibi nénje is megérkezett, és kiderült, hogy még Baricz nagyiékhoz is hozott a Jézuska és az angyalka ajándékot:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr923498899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása